Kindle od mBanku - lista obecności

Data: 2012-06-19 22:16:34
Autor: Kamil Jońca
Kindle od mBanku - lista obecności
" " <assembea@NOSPAM.gazeta.pl> writes:

darmowego hotspota... A może da się to ominąć? I jeszcze jedno - czy da się na
kundelka załadować książki _nie_ zakupione w Amazonie - np. swoją własną,
skompilowaną do pdfa?

1.Da się
2. PDF na tym czytniku to kiepski pomysł.STFW

KJ

--
http://sporothrix.wordpress.com/2011/01/16/usa-sie-krztusza-kto-nastepny/
In America, any boy may become president and I suppose that's just one

Data: 2012-06-20 05:31:13
Autor:
> [...]
> skompilowaną do pdfa?

1.Da się
2. PDF na tym czytniku to kiepski pomysł.STFW

Otóż nie podłączyłem tego ustrojstwa do wi-fi i nie mam żadnych reklam - po
prostu czytam pdfy załadowane przez kabelek. Czy jeśli _nigdy_ nie podłączę go
do wi-fi, nie będę mieć reklam? Jeśli tak, to to chyba cenna informacja dla
przyszłych odbiorców mBankowych kundelków... Ad. 2. Sęk w tym, że interesujące mnie lektury są wyłącznie w pdfach, a
ponieważ w dużej mierze zawierają znaki niebędące literami, ciężko je
przekonwertować do czegoś bardziej rozsądnego.

Data: 2012-06-20 07:38:20
Autor: neoniusz
W dniu 20.06.2012 07:31, assembea.SKASUJ@gazeta.pl pisze:
[...]

Skoro nie podlaczyles wifi to po prostu nie zarejestrowales czytnika. Fizycznie one sie niczym nie roznia, tylko SO sciaga reklamy podczas polaczenia. Ale jak juz pisalismy - nie przeszkadzaja one na tyle (lock screen i pasek przy wyborze ksiazek), zeby rezygnowac z innych funkcji (chociazby ustawiania daty i godziny ;)).

Data: 2012-06-20 08:47:12
Autor: Kamil Jońca
neoniusz <neon@joemonster.org> writes:

[...]

No tak, to wiele tłumaczy - też nie podłaczałem WiFi. ALe jeśli jest
prawdą, że to wersja z reklamami to faktycznie jakiś niesmak zostaje :)

KJ

--
http://sporothrix.wordpress.com/2011/01/16/usa-sie-krztusza-kto-nastepny/
Using words to describe magic is like using a screwdriver to cut roast beef.

Kindle od mBanku - lista obecności