Kinex - czy warto?

Data: 2009-11-09 16:20:11
Autor: Szewcowski
Kinex - czy warto?
Witam,
Czy warto kupic wklad Kinexa (ok. 50zl) czy raczej jakies Shimano Deore w podobnej cenie?
No i czy moze sa gdzie te Kinexy w Warszawie w nizszej cenie?

No, swego czasu reklama Kinexa głosiła, że gdyby Armstrong nie miał sponsora wybrałby Kinexa.

pozdr.
Szewc

Data: 2009-11-09 08:57:01
Autor: Rowerex
Kinex - czy warto?
On 9 Lis, 16:20, Szewcowski <rock...@poczta.onet.pl> wrote:
Titus_Atomi...@somewhere.in.the.world pisze:

> [...]
> No i czy moze sa gdzie te Kinexy w Warszawie w nizszej cenie?

No, swego czasu reklama Kinexa głosiła, że gdyby Armstrong nie miał

Nawet Chuck Norris używa Kinexa, a Turbodymomen się zawstydza ;-)

Pozdr-
-Rowerex

Data: 2009-11-11 10:16:53
Autor: Jan Cytawa
Kinex - czy warto?
Rowerex napisał:

Nawet Chuck Norris używa Kinexa, a Turbodymomen się zawstydza ;-)

Osobiscie mam o Kinexach bardzo dobre zdanie. Zwlaszcza o tych czarnych
tanszych. Te drozsze moze sa i lepsze ale dla mnie plusem sa plastykowe
miski.

Jan Cytawa

Data: 2009-11-10 02:13:30
Autor: Rowerex
Kinex - czy warto?
On 11 Lis, 10:16, Jan Cytawa <cyt...@hektor.umcs.lublin.pl> wrote:
Rowerex napisał:

> [...]

Osobiscie mam o Kinexach bardzo dobre zdanie. Zwlaszcza o tych czarnych
tanszych. Te drozsze moze sa i lepsze ale dla mnie plusem sa plastykowe

Ja używam BLALa z aluminiowymi miskami, mniej więcej od marca. Miski
wkręcałem na smarze, mam nadzieję, że się nie zapieką w stalowej
ramie.

Co do jakości cóż, korba kreci się jak szalona bez oporów, jakiś czas
temu wyczułem leciutki luzik, ale nie powiększa się i nie mam też
pewności, czy nie wystarczy lekko dokręcić miski.

Pozdr-
-Rowerex

Kinex - czy warto?