Kingsman the secret service

Data: 2015-06-11 18:32:26
Autor: Skylla
Kingsman the secret service
http://www.filmweb.pl/film/Kingsman%3A+Tajne+s%C5%82u%C5%BCby-2014-682272
Zrobiona w wyczuciem i stylem parodia filmów typu Bond.
Ogląda się wyśmienicie.
S.

Data: 2015-06-12 14:25:14
Autor: Arek
W dniu 2015-06-11 o 18:32, Skylla pisze:
http://www.filmweb.pl/film/Kingsman%3A+Tajne+s%C5%82u%C5%BCby-2014-682272
Zrobiona w wyczuciem i stylem parodia filmów typu Bond.
Ogląda się wyśmienicie.

To nie parodia tylko pastisz.
Film prawie doskonały, a scena masakry w kościele absolutnie do obejrzenie przez każdego miłośnika krwawego mordobicia.

Arek

--
http://www.arnoldbuzdygan.com

Data: 2015-06-12 15:59:47
Autor: maderos
W dniu 2015-06-12 o 14:25, Arek pisze:
[...]

A ja myślałem, że mnie się tylko ten film podobał, no proszę ;)
Polecam absurdalnie śmieszną scenę z eksplozją czerepów :D.

Data: 2015-06-13 12:27:31
Autor: solar
[...]

Do tej sceny film odbierałem jako taki JB dla gimbusów poziomu PG, tylko Colin Firth mi tam nie pasował. Scena w kościele mocno zmieniła odbiór filmu. :)

"Nie potrzeba świątyń, nie potrzeba skomplikowanych filozofii. Mój mózg i moje serce są świątyniami, a moją filozofią jest życzliwość."
                                      Dalajlama

Data: 2016-02-11 02:13:34
Autor: Titus Atomicus
Kingsman the secret service
In article <mlcd6k$nar$1@sunflower.man.poznan.pl>,
 Skylla <skylla1@niespamuj.op.pl> wrote:

http://www.filmweb.pl/film/Kingsman%3A+Tajne+s%C5%82u%C5%BCby-2014-682272
Zrobiona w wyczuciem i stylem parodia filmów typu Bond.
Ogl±da siê wy¶mienicie.
A czy to w ogole bylo w polskich kinach?
Jakos mnie ominelo w takim razie... :-(
--
TA

Data: 2016-06-13 17:36:07
Autor: Titus Atomicus
Kingsman the secret service
Witam,
Nie lubie ogladac filmow poza kinem, ale nie mialem wyjscia. Zwlaszcza, ze za rok wchodzi sequel (ciekawe jak wskrzesza Firtha?).
https://en.wikipedia.org/wiki/Kingsman:_The_Secret_Service
https://www.youtube.com/watch?v=UZ8p2C2AXZo
No, rewelacja.
Swietna realizacja, tempo, Colin Firth, Michael Caine, duzo Londynu (co lubie). Swietna choreografia - jak oni to zrobili? Z drugiej strony - zle dobrany Samuel L. Jackson - jak dla mnie on sie nie nadaje na bedgaja. No i widac animacje w scenach zimowych.
Marka Hamilla oczywiscie nie poznalem.
8+/10 (w swoim gatunku zasluguje nawet na wiecej)
--
TA

Kingsman the secret service