[CROSS POST] Kino 3D

Data: 2010-08-11 00:23:38
Autor: Plumke
[CROSS POST] Kino 3D

Użytkownik "Koziołek" <dareczki@xxxxinteria.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:i3sh6r$8t1$1@inews.gazeta.pl...
Przepraszam za cross-posta, ale chciałem się przy okazji spytać, czy
oglądanie filmów w trójwymiarze może być szkodliwe dla zdrowia.

Wybrałem się ostatnio do kina na film 3d. Ponieważ była to dla mnie pierwsza
tego typu produkcja, byłem pod dużym wrażeniem - różne latające przed oczami
ptaszki, pływające rybki, rakiety, wybuchy i podobne bajery. Gwoździem
programu był dla mnie przelot nad powierzchnią morza - czułem się prawie jak
zawieszony w przestworzach, jak na jakiejś lotni, czy innym skrzydlatym
gównie.
I skoro jestem przy tematyce lotniczej: czy mogę domagać się od kina
odszkodowania za brak torebek, takich jak w samolotach pasażerskich?
Niestety mój błędnik nie wytrzymał tempa i zwymiotowałem na siedzącą przede
mną parę, a teraz ci ludzie chcą mnie skarżyć i domagają się pieniędzy.

Z harcerskim pozdrowieniem,

Koziołek

nie wierze...serio piszesz ???

plumke

Data: 2010-08-11 07:46:11
Autor: Massai
[CROSS POST] Kino 3D
Plumke wrote:

> nie wierze...serio piszesz ???

Nigdy nie widziałeś postów Koziołka???

--
Pozdro
Massai

Data: 2010-08-11 10:16:10
Autor: Andrzej Lawa
[CROSS POST] Kino 3D
Massai pisze:
Nigdy nie widziałeś postów Koziołka???

Oryginalny matołek? ;->

Data: 2010-08-11 09:17:51
Autor: Massai
[CROSS POST] Kino 3D
Andrzej Lawa wrote:

Massai pisze:
> Nigdy nie widziałeś postów Koziołka???
> Oryginalny matołek? ;->

Nie jest taki zły, ja jego posty traktuję jako rozrywkę.
Nawet składnie pisze, czasem mu się uda coś celnie zobaczyć, ale
niestety czasem takie bzdury na siłę wypuszcza.
Przyjmuję to z prawniczym "dobrodziejstwem inwentarza", tzn. jak mu
zbytnio poziom spadnie to KF działa ;-)

Swoją drogą - zabawne jak taki termin ma potoczne znaczenie przeciwne
do prawniczego.
Większość ludzi używa go w sensie "jak się coś wybrało, to trzeba się
ze złymi konsekwencjami/elementami pogodzić"...

--
Pozdro
Massai

[CROSS POST] Kino 3D