[CROSS POST] Kino 3D

Data: 2010-08-11 08:16:49
Autor: Andrzej Lawa
[CROSS POST] Kino 3D
Koziołek pisze:
Przepraszam za cross-posta, ale chciałem się przy okazji spytać, czy
oglądanie filmów w trójwymiarze może być szkodliwe dla zdrowia.

Tak. Psychicznego. Ale tylko twojego, więc nie ma różnicy.

Data: 2010-08-11 09:24:12
Autor: Koziołek
[CROSS POST] Kino 3D
Andrzej Lawa napisał:
Koziołek pisze:
Przepraszam za cross-posta, ale chciałem się przy okazji spytać, czy
oglądanie filmów w trójwymiarze może być szkodliwe dla zdrowia.

Tak. Psychicznego. Ale tylko twojego, więc nie ma różnicy.

Powiadasz Andrzejku? To już po pierwszym razie tak kopie w mózgownicę? A Ty ile razy byłeś w kinie na takim filmie?

Z harcerskim pozdrowieniem,

Koziołek
--
http://www.przepraszamzacrossposta.blox.pl

Data: 2010-08-11 09:50:57
Autor: Andrzej Lawa
[CROSS POST] Kino 3D
Koziołek pisze:
Andrzej Lawa napisał:
Koziołek pisze:
[...]

Ja? Ani razu. Ale ciebie tak skopało, że nawet czytać już niezbyt
umiesz. Wyraźnie napisałem, że szkodzi tylko tobie. Ale tobie nawet
oddychanie szkodzi, więc przestań.

Data: 2010-08-11 09:59:07
Autor: Koziołek
[CROSS POST] Kino 3D
Andrzej Lawa napisał: >>> Tak. Psychicznego. Ale tylko twojego, więc nie ma różnicy.

[...]

Fe. Ale jesteś niewychowany. "Ty" piszesz z małej litery. Nieładnie, mamusia nie była by z Ciebie dumna ;)
A gdzie napisałem, że masz kuku? Zapytałem tylko, ile razy byłeś na takim seansie, ale skoro zero... Czyli ta piana to tylko wścieklizna? ;)

Pozdr.,

Koziołek

Data: 2010-08-11 10:20:21
Autor: Koziołek
[CROSS POST] Kino 3D
Andrzej Lawa napisał:
(ciach!)

Z racji tego, że nie pierwszy raz gryziesz mnie po pośladach, postaram się coś Ci wytłumaczyć. Otóż nie wszystkie moje posty powstają dla zwykłej radości jątrzenia i trollowania. Owszem, są takie, ale część jest owocem pewnych przemyśleń i dyskusji w gronie znajomych. Np. wczoraj rozmawialiśmy z kolegą na temat Avatara 3D, na seansie którego jego żona przez pierwsze pół godziny walczyła z nudnościami, wchodzącej telewizji trójwymiarowej i ewentualnych zdrowotnych problemach wynikających z tej technologii.
Zaciekawiony problemem wyguglalem taki artykuł:
http://tech.wp.pl/kat,1009789,title,Jak-bardzo-niebezpieczna-jest-telewizja-3D,wid,12209432,wiadomosc.html?ticaid=1aaf2
Ponieważ wiadomo, że media kłamią a dziennikarze szukają sensacji, zadałem pytanie zaadresowane na pl.sci.medycyna.
Drugie pytanie - pod adresem prawników - to hipotetyczna sytuacja odpowiedzialności kina. W końcu nie robią Ci badań ani nie wymagają zaświadczenia od lekarza że możesz chodzić na filmy w trójwymiarze. A że pytam w taki, a nie inny sposób? Cóż, od tego jestem Koziołkiem ;)
Jeżeli nie odpowiada Ci forma - nie czytaj. Wrzuć do kaefa. Nie zmieniam tożsamości, nie obrażę się.

Pozdr.,

Koziołek

[CROSS POST] Kino 3D