Kino cyfrowe vs analogowe

Data: 2012-12-30 16:30:04
Autor: Latet
Kino cyfrowe vs analogowe
Coraz czesciej spotykam sie w kinie z efektem... braku ostrosci na calym
ekranie.

Niestety, potwierdzam. Ale nie wiem jaka jest przyczyna tego zjawiska.

Jest np. jakis szerszy plan, oko kamery jest w ruchu, postacie tez
(przykladowo filmowana z lotu ptaka grupa jezdzcow) i wszystko, kazdy
element tego obrazu jest nieostry. Nie ma plynnosci

A to nie zasługa po prostu 24 fps? 24 to za mało dla ludzkiego oka, aby symulować naturalną płynność analogowego świata.

latet

Data: 2012-12-31 18:08:56
Autor: Marek
Kino cyfrowe vs analogowe
On Sun, 30 Dec 2012 16:30:04 +0100, "Latet" <latet@latet.pl> wrote:
> [...]
na calym
> ekranie.
Niestety, potwierdzam. Ale nie wiem jaka jest przyczyna tego

Też tak miałem, efekt braku postaci się u mnie zmniejsza po założeniu okularów "połówek" :-)

--
Marek

Kino cyfrowe vs analogowe