Kip It Simple Stiupidzie

Data: 2010-05-28 13:51:32
Autor: Przemysław Adam Śmiejek
Kip It Simple Stiupidzie
kolorze zaświadczenia. Kazali zadzwonić dzisiaj (piątek). Dzisiaj znów
odmówili aktywacji twierdząc, że zaświadczenie o zarobkach jest
nieaktualne, bo potrzebne jest świeże. Nie wiem jak szybko się
przeterminowuje takie zaświadczenie, ale szczerze mówiąc mam w dupie
taki bank i radzę uważać na nich.

Właśnie zadzwoniła do mnie opiekunka, że jednak nie data tylko nadal
kolor długopisu i nadal podejrzenie, że to kopia a nie oryginał.

--
Przemysław Adam Śmiejek

Data: 2010-05-28 05:52:28
Autor: Ja-Gaar
Kip It Simple Stiupidzie
On 28 Maj, 13:51, Przemysław Adam Śmiejek <niec...@spamu.pl> wrote:

> [...]

Właśnie zadzwoniła do mnie opiekunka, że jednak nie data tylko nadal
kolor długopisu i nadal podejrzenie, że to kopia a nie oryginał.

Proste, nie zadawaj sie z petakami - najwyrazniej niepotrzebuja Twoich
pieniedzy,
wiec poszukaj jakiegos innego banku.

Do mnie PnB oddzwonil po miesiacu od zgloszenia wniosku o konto,
grzecznie podziekowalem.

Data: 2010-05-28 18:16:06
Autor: Przemysław Adam Śmiejek
Kip It Simple Stiupidzie
W dniu 2010-05-28 14:52, Ja-Gaar pisze:
[...]

Akurat to ja potrzebowałem ich pieniędzy :D
Ale już pożyczyłem od rodziny.

wiec poszukaj jakiegos innego banku.

No inne są droższe.

--