Kirilenko drugim Sprewellem

Data: 2013-07-13 02:11:55
Autor: b.sobczak0
Kirilenko drugim Sprewellem
Kirilenko w ostatnich 3 sezonach stracil co najmniej 15 milionów dolarów.
W sezonie lockoutowym pojechal grac za grosze w Rosji, chyba nie mamy watpliwosci ze wtedy w najlepszym wieku dla siebie spokojnie podpisalby wieloletni kontrakt za 10mln +. Teraz zrezygnowal z 10milionow zeby podpisac kontrakt za 3.
To daje nam 15milionow w przeciagu 3 lat, za rok zapewne podpisze za mniej niz 5 baniek a moglby byc w 4 roku kontraktu rzedu 40/4 czyli straci kolejne ~ 5milionow.
Zatrwazajace jaka kase puscil koło nosa...

Data: 2013-07-13 22:18:39
Autor: wiLQ
b.sobczak0@gmail.com napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

[...]

Z jaka druzyna? Nie pamietasz, ale mial kontuzje i rynek byl na niego
marny takze te zalozenia mocno zawyzone.

[...]

Czy aby na pewno? Ddolaczyl do Ruska zaskakujaco tanio takze po
zakonczeniu kariery pewnie dostanie prace w CSKA Moskwa ;-)

Nie dziwie sie innym GMom, ze sa podejrzenia o spisek. Inna sprawa, ze
nie wiemy jakie byly oferty na stole i dlaczego tak niskie.
Wlasciwie tylko o Spurs sie mowilo i to ledwo w okolicach MLE.

--
pzdr
wiLQ @ weaksideawareness.wordpress.com

Data: 2013-07-21 23:28:48
Autor: Leszczur
W dniu sobota, 13 lipca 2013 11:11:55 UTC+2 użytkownik b.sob...@gmail.com napisał:
[...]

A ja sobie mysle, ze Kirilenko dostanie wiekszosc tego co "stracil". Jak nie on to ktos z jego rodziny. Pamietajmy, ze mowimy o dwoch Rosjanach, z ktorych jeden jest bajecznie bogady, wiec ich kreatywnosc w dogadywaniu przy flaszeczce okowity na pewno zostala przetestowana. Pozdro

L'e-szczur

Data: 2013-07-24 01:00:53
Autor: b.sobczak0
W dniu poniedziałek, 22 lipca 2013 08:28:48 UTC+2 użytkownik Leszczur napisał:
> [...]

A ja sobie mysle, ze Kirilenko dostanie wiekszosc tego co "stracil". Jak nie on to ktos z jego rodziny. Pamietajmy, ze mowimy o dwoch Rosjanach, z ktorych jeden jest bajecznie bogady, wiec ich kreatywnosc w dogadywaniu przy flaszeczce okowity na pewno zostala przetestowana.

Miałem okazję ostatnio na backstage'u pogadac przy piwku okolo 20 minut z Dudleyem i Gortatem, przygtowalem sobie przed spotkaniem kilkanascie pytan wszystkie udalo mi sie zadac:)- wiekszosc byla odnosnie zaawansowanych statystyk i tego co sami gracze o tym sadza
Nie bede sie tutaj rozpisywal ale z ciekawostek
- Dudley jak i Gortat sa pewnie ze Kirilenko dostanie kase pod stolem, Dudley byl wrecz zniemasczony i mowil ze liga powinna sie tym zajac
- Dudley jest pewny ze Durant po skonczeniu obecnego kontraktu odejdzie z OKC - powod jest tylko jeden BIG MARKET, w wypowiedziach Dudleya big/small market mial ogromne znaczenie
- Po calym evencie i piwkach Dudley wykupil cala sciane z butami Jordana - kupil kazdy model jaki byl w sklepie;)

Kirilenko drugim Sprewellem