Kiszczak - Wałęsę trzeba chronić...

Data: 2016-02-18 18:57:17
Autor: Klin...................................................
Kiszczak - Wałęsę trzeba chronić...
   ...nie wiem czy to najlepsza rekomendacja?

https://polskobudzsie.wordpress.com/

  Popełniłam błąd, bo mi coś odbiło i postanowiłam pójść do IPN – tak Maria Kiszczak, wdowa po gen. Czesławie Kiszczaku, tłumaczyła w TVP Info swoją decyzję o zaniesieniu do Instytutu Pamięci Narodowej jednego z dokumentów z teczki agenta „Bolka”. – Tam była dołączona karteczka, której nie przeczytałam, że Wałęsę trzeba chronić, bo on jest polskim bohaterem i dopiero po kilku latach ujawnić te dokumenty. A ja za szybko je ujawniłam i to jest moja głupota, bo nie powinnam tego robić – dodała.

Data: 2016-02-18 19:13:08
Autor: Lord Donald
Kiszczak - Wałęsę trzeba chronić..Q1|
[...]

Oczywiście!!! Po prostu nadarzyła się okazja, że w końcu można było te dokumenty przekazać bez obawy, że będą zniszczone. Kiszczak tego nie dożył, dopiero jego żona mogła tego dokonać. To bardzo przykre dla polaków, jedynie świadczy o tym, że ćwierćwiecze naszej władzy to rządy mafii i korupcja, rządy po agenturalne i bezprawie. Co się stało, że PiSuarom zaczynają ludzie ufać? Mniemy nadzieją że Kiszczakowa się nie pomyliła i zmienia się w kraju na lepsze.

Kiszczak - Wałęsę trzeba chronić...