Kiszczak nie lubił katolicyzmu jak boukun...

Data: 2009-09-15 08:24:43
Autor: Tzva Adonai
Kiszczak nie lubił katolicyzmu jak boukun...
Były szef MSW w czasach PRL Czesław Kiszczak winny dyskryminacji
wyznaniowej. To wyrok Sądu Okręgowego w Warszawie. Generał w 85 roku
zwolnił ze służby milicjanta, którego córka poszła do pierwszej
komunii świętej. To, że Kiszczak jest winny, nie oznacza, że będzie
ukarany. Objęła go amnestia.

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80273,7041242,Kiszczak_winny_dyskryminacji__ale_uniknie_kary.html

Data: 2009-09-15 17:42:14
Autor: boukun

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva.adonai@yahoo.com> napisał w wiadomości news:2e5e8b4d-38e9-4560-90e5-06b443df5c53u36g2000prn.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- --
W tamtym czasie to ja byłem ślepym katolikiem, a dopiero teraz się sam siebie wstydzę..., o moherach nie chce  mi się gadać...
PS. Ten milicjant się przed sądem na to użalał? Boszsz!!!

boukun

Data: 2009-09-15 17:53:17
Autor: Tzva Adonai
Kiszczak nie lubił katolicyzmu jak boukun...
W tamtym czasie to ja byłem ślepym katolikiem

Mówisz serio?.. Aż nie chce się wierzyć...

Data: 2009-09-15 23:10:59
Autor: matusm
[...]

Objela manestia bo ciagle,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Pozdrowienia
matusm

Kiszczak nie lubił katolicyzmu jak boukun...