Kk coraz mniej sie liczy w wyborach.

Data: 2010-01-18 10:20:16
Autor: WW
Kk coraz mniej sie liczy w wyborach.
Witam

Jak sie okazuje, nawet tak potężne poparcie od kk jakie dostał p. Kropiwnicki nie zagwarantowało mu oczekiwanego wyniku w głosowaniu..
Ponad 100 000  ludzi w mróz uznało, że ich głos sie jednak liczy i poszło dobrowolnie do urn. !!!!
Wynik łatwy do przewiedzenia - "rycerz 3 króli" poległ z kretesem  :-)
Może ten fakt da do myślenia naszym "politykom", że kk powoli traci znaczenie w społeczeństwie.

Może już czas tworzyć prawo dla ludzi a nie dla pracowników kk?

Ciesze się, że i mój skromny głos sie do tego przyczynił.

Pozdrawiam
  WW
"Ein UE, ein Volk, ein EURuro, ein Führer"
"Kiedy Niemcy uznają się za ofiary II Wojny Światowej, ich sąsiedzi powinni zacząć się bać. "

Data: 2010-01-18 10:50:02
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

"WW" <wuwu0@vp.pl> schrieb im Newsbeitrag
[...]

   Mam to niewatpliwe szczescie zyc w kraju, w ktorym Kosciol
   zajmuje zdecydowane stanowisko w wiekszosci spraw dot.
   calego spoleczenstwa unikajac jednoczesnie rownie zdecydowanie
   udzielanie poparcia temu badz innemu politykowi w warunkach
   demokratycznych wyborow.

   Co wiecej, z cala stanowczoscia potepia uzywanie nawet symboli
   religijnych jak w szczegolnosci Krzyza przez niektore partie.
   Przekonal sie o tym calkiem niedawno szef Wolnosciowej Partii
   Austrii niejaki Strache. :-)))

   AR

Data: 2010-01-18 11:01:36
Autor: # heÂŽsk #
On Mon, 18 Jan 2010 10:20:16 +0100, WW <wuwu0@vp.pl> wrote:

Witam

Jak sie okazuje, nawet tak potężne poparcie od kk jakie dostał p. Kropiwnicki nie zagwarantowało mu oczekiwanego wyniku w głosowaniu..

 nie mow, rydzyk go popieral ?

Ponad 100 000  ludzi w mróz uznało, że ich głos sie jednak liczy i poszło dobrowolnie do urn. !!!!

 poszli jedynie ci, ktorym sie kropiewnicki nie podobal
 czyli ok. 20 mieszkancow lodzi. w wiekszosci komuchy,
 millerowe zastepy liczace na powrot swego lesia.  a co z 80 % ? olali ?
 --

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-01-18 14:41:32
Autor: WW
# heÂŽsk # pisze:
[...]

W kościołach bardzo gardłowano za Kropiwnickim

Ponad 100 000  ludzi w mrĂłz uznało, Ĺźe ich głos sie jednak liczy i poszło dobrowolnie do urn. !!!!

 poszli jedynie ci, ktorym sie kropiewnicki nie podobal
 czyli ok. 20 mieszkancow lodzi. w wiekszosci komuchy,

No tak, dla Ciebie kto nie robi jak każą czarni, to komuch - wyrazy współczucia.

 millerowe zastepy liczace na powrot swego lesia.  a co z 80 % ? olali ?

No właśnie. Dlaczego nie poszli i nie zagłosowali za swoim ukochanym kropkiem.???

Pozdrawiam
  WW
"Ein UE, ein Volk, ein EURuro, ein FĂźhrer"
"Kiedy Niemcy uznają się za ofiary II Wojny Światowej, ich sąsiedzi powinni zacząć się bać. "

p.s.
Nadal wq*** mnie Twoje kodowanie  :-(

Data: 2010-01-18 14:54:07
Autor: # heÂŽsk #
On Mon, 18 Jan 2010 14:41:32 +0100, WW <wuwu0@vp.pl> wrote:

>  nie mow, rydzyk go popieral ?
W kościołach bardzo gardłowano za Kropiwnickim
  to ty chodzisz do kosciola? no, no...

>  poszli jedynie ci, ktorym sie kropiewnicki nie podobal
>  czyli ok. 20 mieszkancow lodzi. w wiekszosci komuchy,

No tak, dla Ciebie kto nie robi jak każą czarni, to komuch - wyrazy współczucia.

 falszywy wniosek. za odwolaniem kropiewnickiego gardlowali
 glownie byli/obecni przechrzczeni komunisci. co z tym wspolnego
 maja czarni ? przeciez to sld zlozylo wniosek i to ten elektorat
 poszedl do urn. ty jestes tego przykladem.
>  millerowe zastepy liczace na powrot swego lesia. >  a co z 80 % ? olali ?

No właśnie. Dlaczego nie poszli i nie zagłosowali za swoim ukochanym kropkiem.???

 moze po prostu te 80% ma w 4 literach to cale zamieszanie?

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-01-20 12:40:12
Autor: WW
# heÂŽsk # pisze:

 falszywy wniosek. za odwolaniem kropiewnickiego gardlowali
 glownie byli/obecni przechrzczeni komunisci. co z tym wspolnego
 maja czarni ?

Bo oni z ambon namawiali, alby go nie odwoływać.

przeciez to sld zlozylo wniosek i to ten elektorat
 poszedl do urn. ty jestes tego przykladem.

Ciekawe skąd takie wnioski i wiedza, kto poszedł glosować.?
Macie juĹź zbiorcze dane ze spowiedzi?

No właśnie. Dlaczego nie poszli i nie zagłosowali za swoim ukochanym kropkiem.???

 moze po prostu te 80% ma w 4 literach to cale zamieszanie?

  I nawoływanie własnych "pasterzy" !!  :-P

O tym właśnie jest ten post.

Data: 2010-01-20 14:43:12
Autor: # heÂŽsk #
On Wed, 20 Jan 2010 12:40:12 +0100, WW <wuwu0@vp.pl> wrote:

>  falszywy wniosek. za odwolaniem kropiewnickiego gardlowali
>  glownie byli/obecni przechrzczeni komunisci. co z tym wspolnego
>  maja czarni ? Bo oni z ambon namawiali, alby go nie odwoływać.
  mieli prawo. wniosek o odwolanie zlozyli jednak kryptokomunisci.
 czyzby w lodzi zawarto jakis uklad? kogo z kim?

> przeciez to sld zlozylo wniosek i to ten elektorat
>  poszedl do urn. ty jestes tego przykladem. Ciekawe skąd takie wnioski i wiedza, kto poszedł glosować.?

 z zycia. partia wezwala wiec wierni poszli.
 tam mowil czarny z ambony ;o)))

Macie już zbiorcze dane ze spowiedzi?

 tyle razy ci mowilem, wypowiadam sie we wlasnym imieniu.

>  moze po prostu te 80% ma w 4 literach to cale zamieszanie?
  I nawoływanie własnych "pasterzy" !!  :-P

 czyli rola i znaczenie KK w polityce jest przeceniane.
 skad wiec te obawy ? komunisci musza miec wroga ?

O tym właśnie jest ten post.

 KK nie jest sila polityczna wiec nie liczy sie w wyborach ;o)

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-01-21 10:10:03
Autor: WW
# heÂŽsk # pisze:
[...]

  mieli prawo.

Doprawdy.?
Ambona jest od tego ?

[...]

Kościół wezwał a wierni nie poszli - i kościół przegrał.  :-)

[...]

Poplułem monitor ze śmiechu.

Data: 2010-01-21 12:53:48
Autor: # heÂŽsk #
On Thu, 21 Jan 2010 10:10:03 +0100, WW <wuwu0@vp.pl> wrote:

>  mieli prawo. Doprawdy.?

 prawo zabrania ?

Ambona jest od tego ?

 to od czego jest ambona nie powinno cie obchodzic.

>  z zycia. partia wezwala wiec wierni poszli.
>  tam mowil czarny z ambony ;o)))

Kościół wezwał a wierni nie poszli - i kościół przegrał.  :-)

 niby co przegral?
>  KK nie jest sila polityczna wiec nie liczy sie w wyborach ;o)
Poplułem monitor ze śmiechu.

 czy jakis klecha startuje w wyborach? --

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-01-19 08:22:54
Autor: BarnabaRudge

Użytkownik "# heRsk #" <jokebigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomości
[...]

 HeSk gdybys ty czarny chuju jebany w morde, w dupe i we wszystko co zbok
moze tylko wymyslec był mieszkańcem Łodzi, to bys wiedzial kurwo do
sześcianu za co Kropiwnicki został odwołany?! Nie wpierdalaja sie miedzy
stół a zakaske głupi fagasie.

sofu

Data: 2010-01-19 05:02:22
Autor: zbig
Kk coraz mniej sie liczy w wyborach.
On 19 Sty, 08:22, "BarnabaRudge" <BarnabaRu...@o2.pl> wrote:
Użytkownik "# heRsk #" <jokebigbred...@interia.pl> napisał w wiadomościnews:g7c8l5lfuu0b46aij07bd8sul2s8fj2fkq4ax.com...

On Mon, 18 Jan 2010 10:20:16 +0100, WW <wu...@vp.pl> wrote:

 a co z 80 % ? olali ?

No, właśnie  - co?
Ty zdaje się już wiesz. Robiłeś jakieś badania?? Czy tylko tak sobie
pierdzielisz.

Data: 2010-01-19 14:20:24
Autor: # heÂŽsk #
Kk coraz mniej sie liczy w wyborach.
On Tue, 19 Jan 2010 05:02:22 -0800 (PST), zbig <zbigniew_@gazeta.pl>
wrote:

>  a co z 80 % ? olali ?

No, właśnie  - co?
Ty zdaje się już wiesz. Robiłeś jakieś badania?? Czy tylko tak sobie
pierdzielisz.

 Takie cos "?" to znak zapytania.

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-01-19 13:45:05
Autor: # heÂŽsk #
Kk coraz mniej sie liczy w wyborach.
On Tue, 19 Jan 2010 08:22:54 +0100, "BarnabaRudge"
<BarnabaRudge@o2.pl> wrote:

[...]

 jestes zbokiem wiec wymysliles ;o))

był mieszkańcem Łodzi,

 ale nie jestem. lodz to czerwone miasto.

to bys wiedzial kurwo do szeÂścianu

 do mamusi tak mowisz ? i co, cieszy sie, ze ma slicznego synka ?

za co Kropiwnicki został odwołany?!

 za to, ze nie wiadzial jak na imie mial #4 krol ?

Nie wpierdalaja sie miedzy stół a zakaske

 nie twoj stol i nie twoja zakaska wiec gie masz do gadania.

głupi fagasie.

 kompleksik malego czlonka, co ?  zyjesz w srodowisku meneli wiec poslugujesz sie  ich jezykiem, n'est pas?

--

 HeSk

Wlacz swiatla, wylacz myslenie! Stan drĂłg poprawi sie sam !
http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-01-20 12:42:28
Autor: WW
Kk coraz mniej sie liczy w wyborach.
BarnabaRudge pisze:

 a co z 80 % ? olali ?

Przykazania czarnych z ambon olali ???

Podsumujmy - 80% wyborców olała wyborcze wskazania czarnych !!!!

Data: 2010-01-20 14:43:12
Autor: # heÂŽsk #
On Wed, 20 Jan 2010 12:42:28 +0100, WW <wuwu0@vp.pl> wrote:

>  a co z 80 % ? olali ?
Przykazania czarnych z ambon olali ???

 bledny wniosek. po prostu ludkowie maja w de polityke.
 im jest wszystko jedno. skad masz wiedze, ze czarni
 nakazywali udzial w glosowaniu przeciw? byles na sumie?

Podsumujmy - 80% wyborców olała wyborcze wskazania czarnych !!!!

 bledny wniosek. j.w.

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-01-21 10:11:16
Autor: WW
# heÂŽsk # pisze:
[...]

Części mojej rodziny niestety nadal wierzy w zabobony :-(

Podsumujmy - 80% wyborców olała wyborcze wskazania czarnych !!!!

 bledny wniosek. j.w.

CzyĹźby ?
A jaki jest "prawidłowy" ?

Data: 2010-01-21 12:53:48
Autor: # heÂŽsk #
On Thu, 21 Jan 2010 10:11:16 +0100, WW <wuwu0@vp.pl> wrote:

> [...]
>  nakazywali udzial w glosowaniu przeciw? byles na sumie?
Części mojej rodziny niestety nadal wierzy w zabobony :-(

 kazdy w cos wierzy. wielu bylych komuchow dzis kleczy jak  najblizej oltarza. raczki skladaja, paciorki szepcza.

>  bledny wniosek. j.w.
Czyżby ?
A jaki jest "prawidłowy" ?

 napisalem, ze 80% olalo.  czy wsrod nich 100% to wielbiciele czarnych?
 wg ciebie 20% to antyklerykalowie, 80 - katole.
 stad - bledny wniosek.

  --

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-01-18 13:47:41
Autor: zbig
Kk coraz mniej sie liczy w wyborach.
KK to nic.
Ale łodzianie olali także apele J. Kaczyńskiego. A to był taki dobry prezydent...

Kk coraz mniej sie liczy w wyborach.