Kk coraz mniej sie liczy w wyborach.

Data: 2010-01-18 10:50:02
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
Kk coraz mniej sie liczy w wyborach.

"WW" <wuwu0@vp.pl> schrieb im Newsbeitrag
Witam

Jak sie okazuje, nawet tak potężne poparcie od kk jakie
dostał p. Kropiwnicki nie zagwarantowało mu
oczekiwanego wyniku w głosowaniu..
Ponad 100 000  ludzi w mróz uznało, że ich głos sie
jednak liczy i poszło dobrowolnie do urn. !!!!
Wynik łatwy do przewiedzenia - "rycerz 3 króli" poległ
z kretesem  :-)
Może ten fakt da do myślenia naszym "politykom", że kk
powoli traci znaczenie w społeczeństwie.

Może już czas tworzyć prawo dla ludzi a nie dla
pracowników kk?

Ciesze się, że i mój skromny głos sie do tego przyczynił.

Pozdrawiam
  WW
"Ein UE, ein Volk, ein EURuro, ein Führer"
"Kiedy Niemcy uznają się za ofiary II Wojny Światowej,
ich sąsiedzi powinni zacząć się bać. "

   Mam to niewatpliwe szczescie zyc w kraju, w ktorym Kosciol
   zajmuje zdecydowane stanowisko w wiekszosci spraw dot.
   calego spoleczenstwa unikajac jednoczesnie rownie zdecydowanie
   udzielanie poparcia temu badz innemu politykowi w warunkach
   demokratycznych wyborow.

   Co wiecej, z cala stanowczoscia potepia uzywanie nawet symboli
   religijnych jak w szczegolnosci Krzyza przez niektore partie.
   Przekonal sie o tym calkiem niedawno szef Wolnosciowej Partii
   Austrii niejaki Strache. :-)))

   AR

Kk coraz mniej sie liczy w wyborach.