[OT] Kładziarze się bawią :-(

Data: 2010-01-10 18:15:39
Autor: BoDro
[OT] Kładziarze się bawią :-(
Nasi "ulubieńcy" dają się we znaki:

"Skandal w Szczyrku. Zdemolowane trasy

Kierowcy quadów zniszczyli w nocy około pięciu kilometrów
tras narciarskich w ośrodku Czyrna-Solisko w Szczyrku.
Na dwóch trasach zrobili dziury i koleiny, niebezpieczne
dla narciarzy. Jedną z tych tras, przygotowaną na dziś,
trzeba było zamknąć. Policja szuka winnych."

http://www.dziennik.pl/wydarzenia/article521963/Skandal_w_Szczyrku_Zdemolowane_trasy.html

--
Bogdan
53.659956 N, 17.347842 E

Data: 2010-01-10 18:32:57
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
[OT] Kładziarze się bawią :-(

[...]

Na szczęście o demolowaniu przeze mnie tras ze Skrzycznego nie napisali.
:>

BTW w nocy i w dzień spadło sporo śniegu, więc koleiny pewnie zasypało. Dziś przed wyjazdem, zrzucałem 10cm śniegu, który napadał w nocy i do południa.
Nie broniąc quadowców, ale ... nius musi być.

zyga
--
-- force -- nodeps -- all

Data: 2010-01-10 18:44:26
Autor: BoDro
[OT] Kładziarze się bawią :-(
Zygmunt M. Zarzecki pisze:

Na szczęście o demolowaniu przeze mnie tras ze Skrzycznego nie napisali.
:>

no nie wiadomo, czy nie zjawią się u Ciebie smutni panowie w czarnych kominiarkach :-)

Nie broniąc quadowców, ale ... nius musi być.

może i tak, lecz mimo wszystko trochę pieniędzy przygotowanie tras kosztuje

--
Bogdan
53.659956 N, 17.347842 E

Data: 2010-01-10 19:10:23
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
[OT] Kładziarze się bawią :-(

[...]

Trasy ratrakuje się przed otwarciem i powinno jeszcze w czasie dnia.

zyga
--
-- force -- nodeps -- all

Data: 2010-01-11 17:16:26
Autor: Mikołaj \"Miki\" Menke
[OT] Kładziarze się bawią :-(
Dnia 10.01.2010 18:15 użytkownik BoDro napisał :
[...]

Pewnie będzie niezły flejm, ale co mi tam. ;-P Jak quadziarze zniszczyli
trasy narciarskie, to wielkie larum, za to jak zniszczono las trasą
narciarską i wyciągiem, to wszystko w porządku.

Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846

Data: 2010-01-11 09:16:17
Autor: Michał Wolff
Kładziarze się bawią :-(
On 11 Sty, 17:16, "Mikołaj \"Miki\" Menke" <m...@menek.one.pl> wrote:

Pewnie będzie niezły flejm, ale co mi tam. ;-P Jak quadziarze zniszczyli
trasy narciarskie, to wielkie larum, za to jak zniszczono las trasą
narciarską i wyciągiem, to wszystko w porządku.

Ale jest pewna różnica. Przecież trasy czy wyciągu, a tym bardziej
wyciąć lasu (nawet prywatnego) to  ot-tak sobie nie możesz zrobić,
trzeba na to pozwolenia. A ci na quadach wjeżdżają jak na swoje, mimo
zakazów.
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2010-01-12 13:48:33
Autor: bans
Kładziarze się bawią :-(
W dniu 2010-01-11 18:16, Michał Wolff pisze:

Ale jest pewna różnica. Przecież trasy czy wyciągu, a tym bardziej
wyciąć lasu (nawet prywatnego) to  ot-tak sobie nie możesz zrobić,
trzeba na to pozwolenia.

Obudź się. Żyjesz w kraju, gdzie takie rzeczy najpierw się robi, a potem co najwyżej kłóci w sądach.

--
bans

Data: 2010-01-13 05:47:42
Autor: QRT
Kładziarze się bawią :-(
On 10 Sty, 18:15, BoDro <bo...@lolek.pl> wrote:
[...]

Na Północy też grasują
http://picasaweb.google.pl/QRT300/SkiXCLasekPoUdniowyPoligon#5425076774130136594
Miałem takiego nerwa, że jakby złapał jednego to bym mu kijki do dupy
powbijał.
Jak jeżdżę na rowerze to mi nie przeszkadzają zbytnio, chyba że po
klifach zsuwają albo terenie chronionym.
Pozdro.

Data: 2010-01-13 14:53:00
Autor: BoDro
Kładziarze się bawią :-(
QRT pisze:

Na Północy też grasują

a przypadkiem nie miał prawa tam być? Jeśli to droga "dostępna dla ruchu kołowego", to można mu - niestety - naskoczyć...

--
Bogdan
53.659956 N, 17.347842 E

[OT] Kładziarze się bawią :-(