[OT] Kładziarze się bawią :-(

Data: 2010-01-10 18:32:57
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
[OT] Kładziarze się bawią :-(

"Skandal w Szczyrku. Zdemolowane trasy

Kierowcy quadów zniszczyli w nocy około pięciu kilometrów
tras narciarskich w ośrodku Czyrna-Solisko w Szczyrku.
Na dwóch trasach zrobili dziury i koleiny, niebezpieczne
dla narciarzy. Jedną z tych tras, przygotowaną na dziś,
trzeba było zamknąć. Policja szuka winnych."

http://www.dziennik.pl/wydarzenia/article521963/Skandal_w_Szczyrku_Zdemolowane_trasy.html

Na szczęście o demolowaniu przeze mnie tras ze Skrzycznego nie napisali.
:>

BTW w nocy i w dzień spadło sporo śniegu, więc koleiny pewnie zasypało. Dziś przed wyjazdem, zrzucałem 10cm śniegu, który napadał w nocy i do południa.
Nie broniąc quadowców, ale ... nius musi być.

zyga
--
-- force -- nodeps -- all

Data: 2010-01-10 18:44:26
Autor: BoDro
[OT] Kładziarze się bawią :-(
Zygmunt M. Zarzecki pisze:

Na szczęście o demolowaniu przeze mnie tras ze Skrzycznego nie napisali.
:>

no nie wiadomo, czy nie zjawią się u Ciebie smutni panowie w czarnych kominiarkach :-)

Nie broniąc quadowców, ale ... nius musi być.

może i tak, lecz mimo wszystko trochę pieniędzy przygotowanie tras kosztuje

--
Bogdan
53.659956 N, 17.347842 E

Data: 2010-01-10 19:10:23
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
[OT] Kładziarze się bawią :-(

[...]

Trasy ratrakuje się przed otwarciem i powinno jeszcze w czasie dnia.

zyga
--
-- force -- nodeps -- all

[OT] Kładziarze się bawią :-(