Klakson

Data: 2018-09-13 18:16:55
Autor: Shrek
Klakson
W dniu 13.09.2018 o 12:13, przemek.jedrzejczak@gmail.com pisze:
https://www.youtube.com/watch?v=lLadDCN5P0g#t=01m30s

nie wiem kto zatrabil ale nie byl to dobry pomysl

Dobry. Tylko nieogar ucierpiał, a nie niewinni. Zresztą sam klakson miał chyba dość luźny związek z konsekwencjami.

Shrek

Data: 2018-09-13 18:24:27
Autor: J.F.
Klakson
Dnia Thu, 13 Sep 2018 18:16:55 +0200, Shrek napisał(a):
[...]

IMO olbrzymi - gdyby nie zatrabil, to by moglo calkiem inaczej
wygladac. Np walnalby srebrnego i to ten by trafil w barierke :-)

J.

Data: 2018-09-13 18:41:01
Autor: Shrek
Klakson
W dniu 13.09.2018 o 18:24, J.F. pisze:

Zresztą sam klakson miał
chyba dość luźny związek z konsekwencjami.

IMO olbrzymi - gdyby nie zatrabil, to by moglo calkiem inaczej
wygladac. Np walnalby srebrnego i to ten by trafil w barierke :-)

Wydaje się, że nieogar odbił równo z klaksonem. Co znaczy, że nie miało to związku, bo wtedy odbiłby dopiero po klaksonie.

Shrek

Data: 2018-09-14 10:43:27
Autor: radekp@konto.pl
Klakson
Thu, 13 Sep 2018 18:41:01 +0200, w <pne3ut$9a1$4@node1.news.atman.pl>, Shrek
<1@wp.pl> napisał(-a):

> wygladac. Np walnalby srebrnego i to ten by trafil w barierke :-)

Wydaje się, że nieogar odbił równo z klaksonem. Co znaczy, że nie miało to związku, bo wtedy odbiłby dopiero po klaksonie.

A chyba nawet wcześniej -- auto też potrzebuje czasu na reakcję.

Klakson