Klakson tylko w kierownicy?

Data: 2009-08-31 12:36:47
Autor: ToMasz
Klakson tylko w kierownicy?
Sawa pisze:
Witam!
Mam sobie rosyjskie auto 4x4 ;-) Autko jest cudowne tylko ma jedną wadę, jest nią instalacja elektryczna, po kawałku wyrywam starą i zamieniam na proste włączniki zamontowane na jednym panelu aluminiowym. Do zwalczenia pozostał mi klakson, problem polega na tym że ten w kierownicy jest nie do uruchomienia (dwa dni mu poświęciłem...)
ja na twoim miejscu bym sie nie poddawał. co jest nie tak? no chyba ze
po nim był airbag który wystrzelił...

ToMasz

Data: 2009-08-31 14:10:54
Autor: Sawa
Klakson tylko w kierownicy?
Użytkownik "ToMasz" <twitek4@no_spam.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h7g93v$jg3$1inews.gazeta.pl...
uruchomienia (dwa dni mu poświęciłem...)
ja na twoim miejscu bym sie nie poddawał. co jest nie tak? no chyba ze
po nim był airbag który wystrzelił...

Kierownica od golfa, wyszyta skórą, poprzedni właściciel wyciął środek i wstawił ale to za bardzo nie pasuje, trąbi losowo przeważnie jak docisnę całą kierownicę no ale wtedy zapalają się długie ;-D heh tak to jest z elektryka Zdjełaną w CCCP ;-) Oryginalna kierownica to plastik o średnicy 1 cm hmmm nieciekawe ;-)
Walne na pulpicie i zobaczę co będzie, nigdy nikt na przeglądzie mi nie sprawdzał klaksonu tyle że zawsze byłem autem max 6 letnim.

Sawa

Data: 2009-08-31 14:25:00
Autor: szymo
Klakson tylko w kierownicy?
Sawa pisze:
[...]

A może zrobisz taką stylową zakręconą w połowie długości chromowaną trąbkę doczepianą z boku drzwi obok lusterka taką jak miały Fordy T
W końcu to też klakson i to jaki old_shoolowy przez przegląd przejedzie   co będziesz się mścił na kierownicy  :)

Szymo.

Data: 2009-08-31 14:13:52
Autor: Marx
Klakson tylko w kierownicy?
ToMasz pisze:
Sawa pisze:
[...]

rosyjski airbag? to cos jak prezerwatywa z siatki metalowej?
:)
Marx

Data: 2009-08-31 14:38:52
Autor: WIHEDCNF
Klakson tylko w kierownicy?

Użytkownik "Marx"

rosyjski airbag? to cos jak prezerwatywa z siatki metalowej?
:)

Czy wszystko co ruskie musi być od razu złe? weź choćby takiego Kałasznikowa 60 lat w produkcji i wciąż nie ma sobie równych ;-)

Data: 2009-08-31 17:26:26
Autor: Dysiek
Klakson tylko w kierownicy?
Czy wszystko co ruskie musi być od razu złe? weź choćby takiego Kałasznikowa 60 lat w produkcji i wciąż nie ma sobie równych ;-)

Aparat Zenit tez byl nieczego sobie :-) Do dzisiaj mam taka lustrzanke i foty niezle robi.

Pozdrawiam
Dysiek

Data: 2009-08-31 11:57:51
Autor: hamberg
Klakson tylko w kierownicy?
On 31 Sie, 17:26, "Dysiek" <b...@brak.pl> wrote:
> [...]
> Kałasznikowa 60 lat w produkcji i wciąż nie ma sobie równych ;-)

Aparat Zenit tez byl nieczego sobie :-) Do dzisiaj mam taka lustrzanke i

bedzie chwalil owce kto nie zaznal kobiety - jakosc obiektywow losowa,
pole krycia wizjera raptem 60%, ciemny wizjer, migawka do dupy... w
tym aparacie nic dobrego nie bylo.

z Kalachem to fakt.

Data: 2009-08-31 17:33:51
Autor: J.F.
Klakson tylko w kierownicy?
Użytkownik "Dysiek" <brak@brak.pl> napisał w wiadomości news:h7gq36$uu$1inews.gazeta.pl...
[...]

A moj zaczal drzec filmy. No i wymagal regulacji na galce zmiany czasow, a caly ten mechanizm z plastyku zreszta.

Jak to kumpel mawial: przesiadka na Praktike i koniec wozenia zestawu srubokretow :-)

J.

Data: 2009-08-31 22:57:42
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Klakson tylko w kierownicy?
J.F. pisze:
[...]

Analogi są dla tych, którzy mają zdecydowany nadmiar wolnego czasu. Pozwalają się im skutecznie tego nadmiaru pozbyć. Jak nie wierzysz - spytaj Adama. :P

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
[WRC] Czarna Laguna kombi - oklejona.

Data: 2009-09-01 21:19:27
Autor: Adam Płaszczyca
Klakson tylko w kierownicy?
Dnia Mon, 31 Aug 2009 22:57:42 +0200, Marcin "Kenickie" Mydlak napisał(a):

Analogi są dla tych, którzy mają zdecydowany nadmiar wolnego czasu. Pozwalają się im skutecznie tego nadmiaru pozbyć. Jak nie wierzysz - spytaj Adama. :P

Aqrat. Oni maja wiele czasu, to ja go nie mam ;)

--
     ___________ (R)

Data: 2009-08-31 19:25:07
Autor: Mumin
Klakson tylko w kierownicy?
WIHEDCNF pisze:

[...]

Musi. :)

Taki joke mi się przypomina:

Co to jest - nie wchodzi do dupy i nie dzwoni?

Ruska maszynka do dzwonienia w dupie.
:D

--
Pozdrawiam,
Mumin

Data: 2009-08-31 23:12:45
Autor: Pa_blo
Klakson tylko w kierownicy?

Użytkownik "WIHEDCNF" <23pr@hwdp.nl> napisał w wiadomości news:h7gg8n$6c5$1mx1.internetia.pl...

Kałasznikowa 60 lat w produkcji i wciąż nie ma sobie równych ;-)

Mir tez dal rade kilka lat dluzej niz zakladano :)

Picasso

Klakson tylko w kierownicy?