Kłamca Gowin przeprasza Adama Michnika.

Data: 2009-12-31 08:31:47
Autor: Roger Perejro
Kłamca Gowin przeprasza Adama Michnika.
Jarosław Gowin (PO) przeprosił wczoraj na łamach "Dziennika Gazety Prawnej" Adama Michnika za wypowiedź, jakoby naczelny "Gazety" nazwał go faszystą.
Według Gowina Michnik miał użyć tego określenia podczas debaty poświęconej lustracji, a organizowanej przez "Znak" w 1997 r. Dziesięć lat później w wywiadzie dla "Dziennika" ówczesny senator PO powiedział: "Pamiętam, jak wiele lat temu za poparcie idei lustracji zostałem przez Michnika nazwany faszystą". Michnik domagał się wtedy odwołania kłamstwa, które go obraża, bo sugeruje, że zamiast argumentów używa inwektyw. A gdy się nie doczekał, wytoczył proces.

Sąd nakazał też posłowi PO wpłacić 9 tys. zł na cel społeczny. Przed miesiącem Sąd Najwyższy odmówił przyjęcia kasacji Gowina, co ostatecznie zakończyło spór.

Oświadczenie

W moim wywiadzie dla Dziennika pt. "Polski spór o modernizację" ("Dziennik", dodatek "Europa" z dnia 28 lipca 2007 roku) stwierdziłem m.in., że Adam Michnik nazwał mnie faszystą.

Przyznaję, że wypowiedź ta nie polegała na prawdzie, bowiem w rzeczywistości Adam Michnik w toku przywołanej przeze mnie debaty nie nazwał mnie faszystą. Przepraszam Pana Adama Michnika, redaktora naczelnego "Gazety Wyborczej", za nieprawdziwą, zniesławiającą wypowiedź, godzącą w jego dobre imię.

Jarosław Gowin

http://wyborcza.pl/1,75478,7408884,Jaroslaw_Gowin_przeprosil_Adama_Michnika.html

Przemek

--

- PiS stał się niewydolny jak realny socjalizm w okresie późnego Breżniewa. Taka jest cena braku wewnętrznej debaty, i otaczania się potakiwaczami - pisze w liście otwartym do prezesa PiS Jarosława Kaczyńskiego Jacek Świetlicki, Przewodniczący Klubu Radnych PiS w Sejmiku Województwa Śląskiego. I ogłasza odejście z partii, w której był od początku jej powstania.

http://jedyniesluszne.blox.pl/2007/09/Czlonkowie-PZPR-w-szeregach-PiS.html

Data: 2009-12-31 10:00:57
Autor: cytryna
[...]

Z tym dobrym imieniem to Gowin jak zwykle żartował. Tak to odniera większość ludzi zdziwionych możliwością egzystowania w mediach z przeprosin. --

Data: 2009-12-31 14:25:21
Autor: Roger Perejro
Kłamca Gowin przeprasza Adama Michnika.
Użytkownik "cytryna" <cytryna4@poczta.onet.eu> napisał

Z tym dobrym imieniem to Gowin jak zwykle żartował.

Sąd ustala treśc przeprosin.

Tak to odniera większość
ludzi ....

Większośc, tzn. kto oprócz ciebie?

Przemek

Data: 2010-01-04 14:15:06
Autor: Tomek
[...]

Jak można godzić w coś, czego nie ma?
Tomek

Data: 2010-01-04 14:24:34
Autor: Artur Borubar
Kłamca Gowin przeprasza Adama Michnika.

Użytkownik "Tomek" <tentom@tlen.pl> napisał

Jak można godzić w coś, czego nie ma?

Dlaczego twierdzisz, że nie ma, potrafisz uzasadnic?

Przemek