Kłamca Kaczyński

Data: 2010-08-07 20:46:10
Autor: abc
Kłamca Kaczyński
Macie swojego załganego idola!

To nie jest mój idol ale bezczelne chamstwo z jakim szkalujecie tego człowieka wskazuje na to, że jesteście opętani.

Data: 2010-08-07 20:49:36
Autor: Przewodas
Kłamca Kaczyński
> Macie swojego załganego idola!

To nie jest mój idol ale bezczelne chamstwo z jakim szkalujecie tego człowieka wskazuje na to, że jesteście opętani.

Opętanie to bardzo dobre słowo!
Wiesz to jest Księciem Kłamstwa? Kto i jak oddaje mu hołd?

Jarosław Kaczyński został dziś przyłapany na jawnym kłamstwie. Jeżeli nazywasz
ujawnienie prawdy "szkalowaniem" bluźnisz przeciw Duchowi Świętemu.

Przewodas

Data: 2010-08-07 22:18:32
Autor: u2
Kłamca Kaczyński
W dniu 2010-08-07 20:49, Przewodas pisze:
Jarosław Kaczyński został dziś przyłapany na jawnym kłamstwie.

A ja sądziłem, że to twój mocodawca, Bronek ze spalonych WSI, kłamie w
żywe oczy :)

Data: 2010-08-08 00:28:45
Autor: CeSaR
Kłamca Kaczyński
To nie jest mój idol ale bezczelne chamstwo z jakim szkalujecie tego człowieka wskazuje na to, że jesteście opętani.

Ten człowiek się sam szkaluje.....

Kłamca Kaczyński