Kłamca Zybertowicz drugi raz przeprosił Adama Michnika.

Data: 2011-08-01 08:10:25
Autor: Przemysław W
Kłamca Zybertowicz drugi raz przeprosił Adama Michnika.
Andrzej Zybertowicz przeprosił na łamach "Rzeczpospolitej" (27 lipca) Adama Michnika za wypowiedĽ godz±c± w jego dobre imię i wiarygodno¶ć.

 O¶wiadczenie Zybertowicza jest efektem prawomocnego wyroku, jaki zapadł w procesie, który Michnik wytoczył Zybertowiczowi. Chodziło o wypowiedĽ Andrzeja Zybertowicza z 2008 r., w której stwierdził: "Swoj± drog± to ciekawe, kto mnie dotychczas pozwał do s±du: dwóch agentów i jeden ich zaciekły obrońca". W przeprosinach Zybertowicz przyznał, że odnosz±c się do osoby Adama Michnika, sformułował nieuprawnione wobec niego stwierdzenia narażaj±ce go na negatywne oceny ze strony czytelników i utratę zaufania potrzebnego dla prowadzonej przez niego działalno¶ci zawodowej.

Przeprosiny zostały opublikowane wiele miesięcy po terminie zakre¶lonym przez s±d. To już drugie przeprosiny, jakie Zybertowicz opublikował w zwi±zku z nieprawdziwymi stwierdzeniami dotycz±cymi Adama Michnika.

Więcej... http://wyborcza.pl/1,75248,10037598,Zybertowicz_drugi_raz_przeprosil_Michnika.html#ixzz1TkrCAjbV

Przemek

--

"W białej księdze z rewelacji, którymi karmiono nas przez rok,
nie zostało nic.  Nie ma magnesu, nie ma helu, nie ma sztucznej mgły.

http://www.youtube.com/watch?v=HEl_8eBXmtI&NR=1

Data: 2011-08-01 08:38:46
Autor: jadrys
Kłamca Zybertowicz drugi raz przepros ił Adama Michnika.
W dniu 2011-08-01 08:10, Przemysław W pisze:
Andrzej Zybertowicz przeprosił na łamach "Rzeczpospolitej" (27 lipca) Adama Michnika za wypowiedź godzącą w jego dobre imię i wiarygodność.

Przemek

Ale co to zmieni? Czy wiarygodność p. Michnika wzrośnie po takich wymuszonych przeprosinach?

Data: 2011-08-01 08:46:25
Autor: Przemysław W
KĹ?amca Zybertowicz drugi raz przeprosiĹ? Adama Michnika.

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomo¶ci news:j15hkk$af3$1news.onet.pl...
[...]

To zmieni, że kłamca Zybertowicz obawiaj±c się wyroku s±du nie będzie publicznie kłamał.

Przemek

Data: 2011-08-01 19:12:46
Autor: jadrys
KÄą?amca Zybertowicz drugi raz przepro siÄą? Adama Michnika.
W dniu 2011-08-01 08:46, Przemysław W pisze:

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:j15hkk$af3$1news.onet.pl...
[...]

To zmieni, że kłamca Zybertowicz obawiając się wyroku sądu nie będzie publicznie kłamał.

Przemek

I Pan Michnik poczuje się jak człowiek prawdomówny i godny szacunku.. Faktycznie jest co fetować.

Data: 2011-08-01 14:44:49
Autor: Bogdan Idzikowski
[...]

Zabójca też nie z własnej woli siedzi w pierdlu, ale na podstawie wyroku. Powiesz też, że jest to "wymuszona kara"?

"Jak nie wylÄ…dujÄ™(my), to mnie zabije(jÄ…)"

Data: 2011-08-01 19:12:28
Autor: jadrys
[...]

I rodzina/bliscy zamordowanego (czyli tak naprawdÄ™ jedyni zainteresowani)  jest usatysfakcjonowana? Co do diabĹ‚a jeden i drugi przykĹ‚ad majÄ… wspĂłlnego z poczuciem sprawiedliwoĹ›ci?

Data: 2011-08-01 20:19:39
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:j16mou$rg1$1news.onet.pl...

[...]

I rodzina/bliscy zamordowanego (czyli tak naprawdę jedyni zainteresowani) jest usatysfakcjonowana? Co do diabła jeden i drugi przykład mają wspólnego z poczuciem sprawiedliwości?

Wyroki mają być sprawiedliwe, a nie satysfakcjonujące.

"Jak nie wylÄ…dujÄ™(my), to mnie zabije(jÄ…)"

Data: 2012-01-08 12:57:09
Autor: Andrzej Zbierzchowski
Kłamca Zybertowicz drugi raz przeprosił Adama Michnika.
[ciach!]
Bajdełej szukam i szukam i nie widzę miejsca w którym Zybertowicz skłamał. NA jego miejscu pogoniłbym adwokata...

Data: 2012-01-08 13:16:06
Autor: Bogdan Idzikowski
Kłamca Zybertowicz drugi raz przeprosił Adama Michnika.

Użytkownik "Andrzej Zbierzchowski" <andrzejzb@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:jec0ao$3cd$1inews.gazeta.pl...
[ciach!]
Bajdełej szukam i szukam i nie widzę miejsca w którym Zybertowicz
skłamał. NA jego miejscu pogoniłbym adwokata...

======================

[ciach!] - ?????????????????????

--
Jarosław-Zbawiciel Kaczyński - "musimy uzyskać wła¶ciw± odpowiedĽ"

Data: 2012-01-08 16:22:16
Autor: stevep
Dnia 08-01-2012 o 13:16:06 Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl>  napisał(a):

[...]

=====================>
[ciach!] - ?????????????????????

A miejsce, w którym nie skłamał znalazłe¶?

--
stevep

Data: 2011-08-01 20:30:34
Autor: [He®Sk]
On Mon, 01 Aug 2011 08:38:46 +0200, jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

> [...]
> Andrzej Zybertowicz przeprosił na łamach "Rzeczpospolitej" (27 lipca) > Adama Michnika za wypowiedĽ godz±c± w jego dobre imię i wiarygodno¶ć.

Ale co to zmieni? Czy wiarygodno¶ć p. Michnika wzro¶nie po takich wymuszonych przeprosinach?

 michnik zeszmacil sie w moich oczach kiedy zobaczylem go w stanie  wojennym wskakujacego na wwa centralna do samochodu urbana.

http://dadrl.pl/?page=aktualnosci
http://www.prokapitalizm.pl/swietlny-przekret.html

Data: 2011-08-01 23:06:04
Autor: Jakub A. Krzewicki
K�amca Zybertowicz drugi raz przeprosi� Adama Michnika.
poniedziałek, 1 sierpnia 2011 20:30. carbon entity '' <%EMAIL>

 michnik zeszmacil sie w moich oczach kiedy zobaczylem go w stanie
 wojennym wskakujacego na wwa centralna do samochodu urbana.

Widocznie uszaty nagabywał go, że chciał z nim pogadać. Nie zmienia to faktu, że urban opluwał zawodowo "michniki i kuronie" z rostrum rzecznika. Naprawdę przyłapałeś jąkałę w momencie ujawnienia się jego słabości, kiedy kładł uszy po sobie przed "wadzą"? To by znaczyło, że w roli opozycjonisty czuł się conajmniej niepewnie jeśi nie użyję słowa podminowany i rzuciło światło na późniejszy pełzający regres moralny jego charakteru... bał się, że mu czegoś zabraknie i po 1989 zabrakło :/

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Kłamca Zybertowicz drugi raz przeprosił Adama Michnika.