Kłamca bez certyfikatu.

Data: 2009-10-26 21:40:04
Autor: Roger Perejro
Kłamca bez certyfikatu.
I bardzo dobrze.

Przemek

--

"Sprawa Barbary Blidy. Prokuratura wyjaśniająca samobójstwo posłanki SLD przygotowała zarzuty dla generała Witolda M., byłego szefa ABW za rządów PiS. To on rozkazał filmować zatrzymywanych. Przez wiele lat bliski wspólpracownik Lecha Kaczyńskiego. W ciągu dwóch lat awansował z porucznika na generała".

Data: 2009-10-26 14:16:09
Autor: Antenka
Kłamca bez certyfikatu.
Kawsiur,a ty bez czego jesteś? Bo według moich informatorów jesteś
niedorobiony, zupełnie bez jaj! he he

Antenka

P.s. Zupełnie tak jak twoje wybrakowane "sensacje" he he he

Data: 2009-10-27 07:27:54
Autor: Roger Perejro
Kłamca bez certyfikatu.

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał

Kawsiur,a ty bez czego jesteś? Bo według moich informatorów jesteś
niedorobiony, zupełnie bez jaj! he he

Rzekła druciara, specjalistka od jaj. Lizania.

Przemek

Data: 2009-10-27 00:39:49
Autor: Antenka
Kłamca bez certyfikatu.
Kawsiur,a ty bez czego jesteś? Bo według moich informatorów jesteś
niedorobiony, zupełnie bez jaj!
I bez mógzu też he he

I skończ wypisywanie tych bredni o "Gnidzie". A kogo to obchodzi, że
malwersantka puknęła sobie w łeb?

Antenka

Data: 2009-10-27 09:51:00
Autor: CYC
Kłamca bez certyfikatu.

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:6ce4aca5-521b-4dd5-ab0e-423b7c3e1253d10g2000yqh.googlegroups.com...
[...]

Oto radiomaryjny "katolik" w pelnej krasie i akcji !.
Za to "pukniecie " Ziobro jeszcze pojdzie do kryminalu a malwersantow szukaj wsrod radiomaryjnych "ojcow " !.

cyc

Data: 2009-10-27 08:05:17
Autor: Antenka
Kłamca bez certyfikatu.
On 27 Paź, 09:51, "CYC" <j...@ja.pl> wrote:
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_e...@wp.pl> napisał w wiadomościnews:6ce4aca5-521b-4dd5-ab0e-423b7c3e1253d10g2000yqh.googlegroups.com...> Kawsiur,a ty bez czego jesteś? Bo według moich informatorów jesteś
> [...]

Oto radiomaryjny "katolik" w pelnej krasie i akcji !.
Za to "pukniecie " Ziobro jeszcze pojdzie do kryminalu a malwersantow szukaj

Na pewno nie! he he he A ty się przestań żołądkować nienawistniku , bo
twoje pieniactwo nic tu nie pomoże. Malwersantów przede wszystkim trza
szukać wśród różowo-czerwonch farbowanych lisów, których  mi.in.
samobójczyni  "Gnida" była przedstawicielką.

Antenka

Człowiek kryształowy, uczciwy nie ma powodów, żeby odbierać sobie
życie ( chyba że jest psychicznie chory )

Data: 2009-10-27 16:42:14
Autor: CYC
Kłamca bez certyfikatu.

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:310938a7-2738-4e15-9860-4f09ef5637e4h40g2000prf.googlegroups.com...
> [...]

Antenka

Człowiek kryształowy, uczciwy nie ma powodów, żeby odbierać sobie
życie ( chyba że jest psychicznie chory )

Zycie odebrala jej ziobrowa propaganda i hucpa z jaka ten dupek usilowal odprawic przy okazji bezpodstawnego , co jest juz sadownie udowodnione , aresztowania . Pozatym , najprawdopodobniej nie bylo to samobojstwo , tylko nieumyslne zabojstwo . Ten ostatni element sprawy rowniez jest juz bliski udowodnienia .

cyc

Data: 2009-10-27 08:59:24
Autor: Antenka
Kłamca bez certyfikatu.
On 27 Paź, 16:42, "CYC" <j...@ja.pl> wrote:
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_e...@wp.pl> napisał w wiadomościnews:310938a7-2738-4e15-9860-4f09ef5637e4h40g2000prf.googlegroups.com...
> [...]

życie ( chyba że jest psychicznie chory )

Pozatym , najprawdopodobniej nie bylo to samobojstwo ,

Tere fere, bo dla ciebie ta wersja jest bardziej wygodna - nie naginaj
faktów, do twojej karkołomnej, nieprawdziwej tezy, Cycu!

tylko nieumyslne zabojstwo <

Tere fere chciałbyś - nic z tego :D!

Ten ostatni element sprawy rowniez jest juz bliski udowodnienia. <

Póki co, to jest twoje "niepobożne życzenie", wątpliwe do
udowodnienia :D

Antenka

"Każdy myślący człowiek nie jest ateistą".  :-E

Data: 2009-10-27 19:17:25
Autor: jadrys
Kłamca bez certyfikatu.
Antenka pisze:

Antenka

"Każdy myślący człowiek nie jest ateistą".  :-E

Racja, ale chyba wierzący też nim nie jest... ;-)  Ktoś myślący to raczej ktoś taki  kto poszukuje  prawdy, a nie przyjmuje  wiarę podana na tacy :-)

Data: 2009-10-27 11:46:27
Autor: Antenka
Kłamca bez certyfikatu.
On 27 Paź, 19:17, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
Antenka pisze:

> [...]

Racja, ale chyba wierzący też nim nie jest... ;-)  Ktoś myślący to
raczej ktoś taki  kto poszukuje  prawdy, a nie przyjmuje  wiarę podana

Och  Jadrysiu, muszę Ciebie wziąć pod moje skrzydła... :- / Przede
wszystkim "Fides et ratio". Rozum jak najbardziej, ale są takie sfery,
że on sam już nie wystarcza i tam właśnie kroczymy z fides ;-).
Powtórzy Ci to samo jeden wybitny profesor fizyki kwantowej z UAM :-)

Antenka

P.s. Zapomniałeś Jadrysiu, że wiara jest łaską i nie można jej podać
na tacy ;-)

Data: 2009-10-29 15:40:38
Autor: jadrys
Kłamca bez certyfikatu.

Antenka pisze:

[...]

A mówiłaś że nie lubisz SF.. ;-)  Przecież te wszystkie teorie o Bogu i wierze to najczystsza "Fantasy" nie poparta absolutnie żadnymi rzeczowymi fatami. :-(

Data: 2009-10-29 11:22:59
Autor: Antenka
Kłamca bez certyfikatu.
A mówiłaś że nie lubisz SF.. ;-)  Przecież te wszystkie teorie o Bogu i wierze to najczystsza "Fantasy" nie poparta absolutnie żadnymi rzeczowymi fatami. :-(

Ależ skąd! Innego wytłumaczenia nie ma. Nie wierzę w bliskie kontakty
III stopnia i w to że, my ludzie znaleźliśmy się tutaj na Ziemi za
sprawą jakiś małych zielonych ufoludków :-). To jest właśnie w
najczystszej postaci "Fantasy" ;-P Najdziwniejsze jest to, że to
właśnie ludzie o ścisłej umysłowości publicznie wyznawali, że wierzą w
Boga, nie widząc innego wytłumaczenia praw przyrody, które rządzą
światem. One same się nie ustanowiły - w nich jest zamysł
Wszechinteligentnej Istoty. ;-) .

Antenka

P.s. Jak mi udowodnisz, że nie ma Boga to zgłoszę Cię do nagrody
Nobla :D. Tylko, proszę poważne dowody, a nie taki, że : "Nie ma, bo
Go nigdy nie widziałem". ;-)

Data: 2009-10-30 17:03:28
Autor: jadrys
Kłamca bez certyfikatu.
Antenka pisze:
[...]

No nie! To już mi "zalatuje" co najmniej Nietzschem :-D .. - dowodów to wymaga jakaś teoria  na potwierdzenie że coś istnieje, a nie że czegoś nie ma... Ty twierdzisz że Bóg istnieje jednak dowodów na to nie masz praktycznie żadnych..  A ja natomiast wcale nie mówię kategorycznie że Boga niema, ja tylko poddaję w wątpliwość jego istnienie.
Nie tylko Go nie widziałem, ale również w żaden inny sposób nie odczuwam Jego obecności.

Data: 2009-10-30 11:29:08
Autor: Antenka
Kłamca bez certyfikatu.
On 30 Paź, 17:03, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
Antenka pisze:

> [...]

Boga niema, ja tylko poddaję w wątpliwość jego istnienie.
Nie tylko Go nie widziałem, ale również w żaden inny sposób nie odczuwam

:-((

Antenka

Data: 2009-10-27 13:04:52
Autor: heÂŽsk
Kłamca bez certyfikatu.
On Mon, 26 Oct 2009 21:40:04 +0100, "Roger Perejro"
<jacek.kawecki3@op.pl> wrote:

I bardzo dobrze.

 brat prezesa pis-u moze go przygarnie na jakiegos rzecznika ?
 w koncu zasluzony dla pis-u jest! a tak na marginesie, gdyby
 na tzw zachodzie minister rzadu zachowal sie tak ja zachowal sie
 byly juz szef cba, dostalby od premiera takiego kopa, ze nie  zdazylby krzyknac "uo jarek!". --

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2009-10-30 21:05:42
Autor: Andrzej Adam Filip
Kłamca bez certyfikatu [bo jak kłamać to tylko z certyfikatem ;-) ]
"Roger Perejro" <jacek.kawecki3@op.pl> pisze:
I bardzo dobrze.

Przemek

Ktoś premierowi odebrał jakiś certyfikat? ;-)
A może ktoś został pozbawiony "certyfikatu kłamcy"? ;-)
Kto taki certyfikat przyznawał jako "wielki mistrz"? ;-)

Matematyka jest miarą wszystkiego.
  -- Arystoteles (384-322 p.n.e.)

Kłamca bez certyfikatu.