Kłamczuszek Hans przyłapany po raz drugi

Data: 2011-10-30 21:35:32
Autor: Zennon
Kłamczuszek Hans przyłapany po raz drugi
Post miał tytuł: "Kto postawi tysiaka"

Ja. W dodatku więcej niż "tysiaka".
J-23

Brawo!!! Będzie z czego wypłacić mi wygraną ;)))) W zasadzie, to może
przelej mi kasę od razu. Szkoda czekać tyle czasu ;))))

Zennon

Data: 2011-10-31 09:06:18
Autor: Bambaryła

Użytkownik "Zennon" <Zennon@Use-Author-Supplied-Address.invalid> napisał w wiadomości news:201110302035.UTC.j8kcem$f5d$1tioat.net...
[...]

O co chodzi z tym Hansem? Czyżby kolejny geniusz pisowski? ;)

BBR

Kłamczuszek Hans przyłapany po raz drugi