Kłamczyński-prowokator

Data: 2011-03-31 23:57:34
Autor: Piotrek
Kłamczyński-prowokator
http://wiadomosci.dziennik.pl/smolensk-rocznica-
katastrofy/aktualnosci/artykuly/328845,gazeta-wyborcza-ujawnia-kto-zabral-
wieniec-sprzed-palacu.html

Czy jednak mają rację ci, co twierdzą, że Kłamczyński jest genetycznie zaprogramowany na mijanie się z prawdą? Biedaczek nie wiedział, że teraz miasta (szczególnie te większe) są monitorowane i taka prowokacja może się nie udać?

Data: 2011-04-01 00:30:40
Autor: Ptica
Kłamczyński-prowokator

"Piotrek" <pilarp@poczta.onet.pl> wrote in message news:178f.00000657.4d94f8cenewsgate.onet.pl...
[...]

Tu masz Piotrusiu bo nie wiem ile masz lat ale jak widac rozum dziecka, wytlumaczenie jednej ze strasznych afer dotyczacej Kaczynskiego :)
http://mediowo.salon24.pl/288470,kaczynski-tez-wali-byki-nie-to-machala-se-i-komorowski-klamia

Data: 2011-04-01 08:07:01
Autor: MH
Kłamczyński-prowokator
Ptica <popierdolka75@gazeta.pl> napisał(a):

> [...]

Tu masz Piotrusiu bo nie wiem ile masz lat ale jak widac rozum dziecka, wytlumaczenie jednej ze strasznych afer dotyczacej Kaczynskiego :)

==================

Piotrek o zupie , Ptica o dupie.

MH

Data: 2011-04-01 10:15:28
Autor: Ptica
Kłamczyński-prowokator

" MH" <logiznam@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote in message news:in4135$9ju$1inews.gazeta.pl...
> [...]

Tu masz Piotrusiu bo nie wiem ile masz lat ale jak widac rozum dziecka,
wytlumaczenie jednej ze strasznych afer dotyczacej Kaczynskiego :)

Nie o dupie tylko o jakosci tych 'rewelacji' publikowanych przez najgorsze brukowce, ulubione ostatnio zrodla informacji rzadzacych i poprawnych politycznie ałtołytetuw :)

Data: 2011-04-01 10:27:21
Autor: Lorn
Kłamczyński-prowokator
W dniu 2011-04-01 10:15, Ptica pisze:

> [...]

Nie o dupie tylko o jakosci tych 'rewelacji' publikowanych przez
najgorsze brukowce, ulubione ostatnio zrodla informacji rzadzacych i

Twój 'ałtołytet' pisze obiad przez 't'.

Data: 2011-04-01 10:41:22
Autor: Ptica
Kłamczyński-prowokator

"Lorn" <ateagina@poczta.fm> wrote in message news:in429b$fn4$1news.onet.pl...
> [...]

Nie o dupie tylko o jakosci tych 'rewelacji' publikowanych przez
najgorsze brukowce, ulubione ostatnio zrodla informacji rzadzacych i

Czyli wg ciebie jednak deszcz pada? :)

Data: 2011-04-01 11:02:14
Autor: Lorn
Kłamczyński-prowokator
W dniu 2011-04-01 10:41, Ptica pisze:

> [...]

Nie o dupie tylko o jakosci tych 'rewelacji' publikowanych przez
najgorsze brukowce, ulubione ostatnio zrodla informacji rzadzacych i

Wg mnie jesteś trollem.

Data: 2011-04-01 09:22:08
Autor: MH
Kłamczyński-prowokator
Lorn <ateagina@poczta.fm> napisał(a):
W dniu 2011-04-01 10:41, Ptica pisze:

> "Lorn" <ateagina@poczta.fm> wrote in message

> Czyli wg ciebie jednak deszcz pada? :)

Wg mnie jesteś trollem.

================

Dej spokój , utworzysz wątek dotyczący np. Ziobrowego laptopa , a Ptica
zacznie beblać o cenie paliwa za rządów Tuska. Ty o zupie , on o dupie.
Z kretynem nie pogadasz...

MH

Data: 2011-04-01 12:45:52
Autor: Ptica
Kłamczyński-prowokator

" MH" <logiznam@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote in message news:in45g0$o52$1inews.gazeta.pl...
> [...]

Dej spokój , utworzysz wątek dotyczący np. Ziobrowego laptopa , a Ptica
zacznie beblać o cenie paliwa za rządów Tuska.

Bo po pierwsze umozono sledztwo ws. seryjnego mordercy laptopow, po drugie ceny mialy rosnac za Kaczynskich a rosna teraz, za Tuska.
A po trzecie to widac, ze strasznie wam nerwy puszczaja. Puscilo znieczulenie medialne i poczuliscie w koncu pilkarskiego kutasa w swoich dupskach?  :)

Data: 2011-04-01 11:25:57
Autor: MH
Kłamczyński-prowokator
> [...]

A po trzecie to widac, ze strasznie wam nerwy puszczaja. Puscilo znieczulenie medialne i poczuliscie w koncu pilkarskiego kutasa w swoich dupskach?  :)

Jacy tam WY ?!  Ta ja piszę , MH. Nie my MH !!  Nerwy , to tobie synek
puszczają , bo zaczynasz wulgaryzować. Nie ma sensu polemika dot. tego od
mebli , równie dobrze mógłbym przypomnieć o wczorajszej pogodzie w mojej
osadzie versus ceny paliw za rządu Tuska. Ot , tak się ma jedno do drugiego ,
jak przysłowiowy kwiatek do korzucha/kożuha (wersja do wyboru) , jak i synku
twoje wypowiedzi zupełnie nie na temat. Broń synku Prezesa , Pana Twego do
ostatniej kropli..  A ja sę teraz też naleję ostatnią kroplę , by "muc" w
miarę kóltóralnie otpowiedźeć..

MH

Data: 2011-04-01 13:37:40
Autor: Ptica
Kłamczyński-prowokator

" MH" <logiznam@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote in message news:in4co5$i98$1inews.gazeta.pl...

> [...]

ostatniej kropli..  A ja sę teraz też naleję ostatnią kroplę , by "muc" w

Nalej sobie :)

Data: 2011-04-01 09:14:45
Autor: Krzysztof
Kłamczyński-prowokator

[...]
Ta kreska to litera "d"? Niestety to niemożliwe.
Jeżeli jednak twierdzisz , że to "d", to jeszcze gorzej , on po prostu nie potrafi pisać, czyżby wtórny analfabetyzm? Przy takim "piśmie" to spokojnie może robić błędy - i  tak nikt nie doczyta się.
W dodatku wyraźnie słowo obiad wypowiadał "obiat" więc można spokojnie spodziewać się ,że tak napisał.

K.

Data: 2011-04-01 09:41:28
Autor: Ptica
Kłamczyński-prowokator

"Krzysztof" <osiemk_usun@wp.pl> wrote in message news:in3u15$t3k$1inews.gazeta.pl...

[...]

Co to za dywagacje...? Komorowski idiota oparl swoja nieudolna z reszta riposte na manipulasji brukowca i tyle, nad czym tu dyskutowac. Nikt jednak nie wpadl na pomysl i nie zapytal Kaczynskiego co to za litera, wydaje mi sie,ze on wiedzialby najlepiej :)

Jeżeli jednak twierdzisz , że to "d", to jeszcze gorzej , on po prostu nie potrafi pisać, czyżby wtórny analfabetyzm?

Czytam to w bulu i nadzieji, ze sie ockniesz w koncu :)

Data: 2011-04-01 10:28:47
Autor: Lorn
Kłamczyński-prowokator
W dniu 2011-04-01 09:14, Krzysztof pisze:

[...]

Ci co widzą tam 'd' mają problem z oczami, ale skoro prezes ma problem z głową... Nic mnie już nie zdziwi.

Data: 2011-04-01 13:38:27
Autor: Aszxse
Kłamczyński-prowokator

Użytkownik "Piotrek" <pilarp@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:178f.00000657.4d94f8cenewsgate.onet.pl...
[...]

To tak samo jak z pobiciem tej aktorki. Kaczyński Jarosław stosuje KGB-owskie metody! Pffuuuu!

AAA

Data: 2011-04-01 13:52:55
Autor: Ptica
Kłamczyński-prowokator

"Aszxse" <aszxse@firtunit.cz> wrote in message news:4d95b92d$0$2441$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Kaczynski ja pobił? :)
Tego kolesia co zrobil posmiewisko z obecnego prezydenta i zalatwil sobie robote w TV z polecenia bronka, tez pobil Kaczynski? :)

Idz koles do piaskownicy...

Data: 2011-04-01 05:35:47
Autor: zbig
Kłamczyński-prowokator
On 1 Kwi, 13:52, "Ptica" <popierdolk...@gazeta.pl> wrote:
"Aszxse" <asz...@firtunit.cz> wrote in message

> [...]

Tego kolesia co zrobil posmiewisko z obecnego prezydenta i zalatwil sobie
robote w TV z polecenia bronka, tez pobil Kaczynski? :)

Nie wiem co z ciebie za ptica, ale uważam cie za trolla,który
przyszedł na grupę jątrzyć. Serwujesz tu kłamstwa typu  - bronek mu
załatwił posadę. Dobrze wiesz , ze nikt z kancelarii prezydenta nie
załatwiał mu roboty, ba, nawet nie wiedział o jego istnieniu. Koleś
załatwił sobie robotę w wyniku oszustwa. Z podobnych powodów miał już
wczesniej problemy z wymiarem sprawiedliwości i tylko wyjątkowy tuman
mógłby doszukać się jakiejś korzyści  dla PO w tym, że go pobito. A w
to że odbyło to z inspiracji PO to nawet półgłówek do kwadratu, czyli
pisowski ćwierćinteligent nie uwierzy.

Data: 2011-04-01 13:58:14
Autor: Aszxse
Kłamczyński-prowokator

[...]

[...]