Kłamczyński-prowokator

Data: 2011-04-01 13:38:27
Autor: Aszxse
Kłamczyński-prowokator

Użytkownik "Piotrek" <pilarp@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:178f.00000657.4d94f8cenewsgate.onet.pl...
http://wiadomosci.dziennik.pl/smolensk-rocznica-
katastrofy/aktualnosci/artykuly/328845,gazeta-wyborcza-ujawnia-kto-zabral-
wieniec-sprzed-palacu.html

Czy jednak mają rację ci, co twierdzą, że Kłamczyński jest genetycznie
zaprogramowany na mijanie się z prawdą? Biedaczek nie wiedział, że teraz
miasta (szczególnie te większe) są monitorowane i taka prowokacja może się nie
udać?

To tak samo jak z pobiciem tej aktorki. Kaczyński Jarosław stosuje KGB-owskie metody! Pffuuuu!

AAA

Data: 2011-04-01 13:52:55
Autor: Ptica
Kłamczyński-prowokator

"Aszxse" <aszxse@firtunit.cz> wrote in message news:4d95b92d$0$2441$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Kaczynski ja pobił? :)
Tego kolesia co zrobil posmiewisko z obecnego prezydenta i zalatwil sobie robote w TV z polecenia bronka, tez pobil Kaczynski? :)

Idz koles do piaskownicy...

Data: 2011-04-01 05:35:47
Autor: zbig
Kłamczyński-prowokator
On 1 Kwi, 13:52, "Ptica" <popierdolk...@gazeta.pl> wrote:
"Aszxse" <asz...@firtunit.cz> wrote in message

> [...]

Tego kolesia co zrobil posmiewisko z obecnego prezydenta i zalatwil sobie
robote w TV z polecenia bronka, tez pobil Kaczynski? :)

Nie wiem co z ciebie za ptica, ale uważam cie za trolla,który
przyszedł na grupę jątrzyć. Serwujesz tu kłamstwa typu  - bronek mu
załatwił posadę. Dobrze wiesz , ze nikt z kancelarii prezydenta nie
załatwiał mu roboty, ba, nawet nie wiedział o jego istnieniu. Koleś
załatwił sobie robotę w wyniku oszustwa. Z podobnych powodów miał już
wczesniej problemy z wymiarem sprawiedliwości i tylko wyjątkowy tuman
mógłby doszukać się jakiejś korzyści  dla PO w tym, że go pobito. A w
to że odbyło to z inspiracji PO to nawet półgłówek do kwadratu, czyli
pisowski ćwierćinteligent nie uwierzy.

Data: 2011-04-01 13:58:14
Autor: Aszxse
Kłamczyński-prowokator

[...]

[...]