Klamerka do jacketu ScubaPro - gdzie kupie?

Data: 2011-06-12 17:35:06
Autor: Pszemol
Klamerka do jacketu ScubaPro - gdzie kupie?
Urwałem sobie klamerkę do BCD ScubaPro model Glide Plus...

Tą przy regulowanym pasku naramiennym wskazaną strzałką:
http://www.voila.pl/177/bwf4p/?1

Wygląda na to, że łatwo sobie to mogę wymienic tylko nie wiem gdzie
dostanę taką klamerkę - ktoś wie gdzie kupię części UWATEC/ScubaPro?
Jakis sklep online? Czy trzeba dzwonić prosto do producenta/dealera?

Data: 2011-06-13 23:33:09
Autor: Daniel Kowalski
W dniu 2011-06-13 00:35, Pszemol pisze:
[...]

Popytaj w sklepie z pasmanterią lub w dobrym sklepie turystyczno-wspinaczkowym. Powinieneś znaleźć klamerki o różnych wymiarach.

Data: 2011-06-13 20:57:53
Autor: Pszemol
"Daniel Kowalski" <bountykiller@gazeta.pl> wrote in message news:4DF68215.1090403gazeta.pl...
[...]

Odwiedziłem sklep nurkowy w swojej okolicy i obiecali mi
zamówić taką klamerkę w ScubaPro w Kaliforni... zobaczymy.
Jak dojdzie to sobie ją przyszyję - na razie mam to zawiązane
plastikową spinką do kabli... ghetto-style :-)

Data: 2011-06-16 10:00:28
Autor: silver111
W dniu 2011-06-14 03:57, Pszemol pisze:
[...]

Proponuję poszukać troszkę bliżej

Submarine-Scubapro Polska Sp. j.
ul. Żeromskiego 4
74-503 Moryń
tel. 91 414 64 44
fax. 91 414 64 46

Data: 2011-06-16 07:00:26
Autor: Pszemol
"silver111" <silver111@WYTNIJTOgo2.pl> wrote in message news:itcd6t$ahi$1news.task.gda.pl...
[...]

Bliżej to pojęcie względne - mieszkam w USA i bliżej mi do Kaliforni.
Pytałem tu na polskiej grupie bo może znacie sklep online z takimi gadżetami.

Data: 2011-06-16 16:19:30
Autor: Pszemol
"Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> wrote in message news:itc9ma.72g.0poczta.onet.pl...
[...]

Sprawa już nieaktualna - dostałem dwie takie klamerki/zatrzaski
z fabryki z Kaliforni, dziś przyszły pocztą i do tego za darmo :-)
Zaraz się zabieram za przyszywanie do paska.

Data: 2011-06-16 09:01:01
Autor:
silver111 <silver111@WYTNIJTOgo2.pl> napisał(a):
Proponuję poszukać troszkę bliżej

To bardziej skomplikowana sytuacja Krakus centuś w USA.
Szkoci na lekcje mogą przychodzić.

pozdrawiam rc

Data: 2011-06-16 07:00:57
Autor: Pszemol
<demolant.WYTNIJ@gazeta.pl> wrote in message news:itcgod$6v$1inews.gazeta.pl...
silver111 <silver111@WYTNIJTOgo2.pl> napisał(a):

Proponuję poszukać troszkę bliżej

To bardziej skomplikowana sytuacja Krakus centuś w USA.
Szkoci na lekcje mogą przychodzić.

??? A co tu ma oszczędność do rzeczy? Nie pomyliłeś sobie czegoś?

Data: 2011-06-16 19:04:14
Autor:
Pszemol <Pszemol@PolBox.com> napisał(a):
> To bardziej skomplikowana sytuacja Krakus centuś w USA.
> Szkoci na lekcje mogą przychodzić.

??? A co tu ma oszczędność do rzeczy? Nie pomyliłeś sobie czegoś?

Klamerkę którą można szybko zamknąć otworzyć wymyślono dosyć dawno temu, wierzę że to bardzo trudne zadanie dla PADI nurka, zrobienie czegoś takiego.

pozdrawiam rc

Data: 2011-06-16 16:18:14
Autor: Pszemol
<demolant.WYTNIJ@gazeta.pl> wrote in message news:itdk3e$30c$1inews.gazeta.pl...
> [...]

Klamerkę którą można szybko zamknąć otworzyć wymyślono dosyć
dawno temu, wierzę że to bardzo trudne zadanie dla PADI nurka,

Mam ROBIĆ klamerkę? A po co, skoro mogę założyć nową z fabryki?

Data: 2011-06-17 05:25:18
Autor:
Klamerka do jacketu ScubaPro - gdzie kupie?
Pszemol <Pszemol@PolBox.com> napisał(a):
Mam ROBIĆ klamerkę? A po co, skoro mogę założyć nową z fabryki?

Bzdetami zajmujesz się. Mogłeś zrobić kupić, zrobiłeś temat.

pozdrawiam rc --

Data: 2011-06-17 07:09:24
Autor: Pszemol
<demolant.WYTNIJ@gazeta.pl> wrote in message news:iteofu$6o2$1inews.gazeta.pl...
Pszemol <Pszemol@PolBox.com> napisał(a):

Mam ROBIĆ klamerkę? A po co, skoro mogę założyć nową z fabryki?

Bzdetami zajmujesz się. Mogłeś zrobić kupić, zrobiłeś temat.

Ale o co Ci chodzi, Misiu? Nie wyspałeś się?

Data: 2011-06-17 18:56:34
Autor:
Klamerka do jacketu ScubaPro - gdzie kupie?
Pszemol <Pszemol@PolBox.com> napisał(a):
> Bzdetami zajmujesz się. Mogłeś zrobić kupić, zrobiłeś temat.

Ale o co Ci chodzi, Misiu? Nie wyspałeś się?

Myszko ja to odciąć mogę z posiadanej uprzęży, mogę też z nierdzewki wyciać.

pozdrawiam rc

Data: 2011-06-17 14:03:10
Autor: Pszemol
<demolant.WYTNIJ@gazeta.pl> wrote in message news:itg812$1l5$1inews.gazeta.pl...
> [...]

Ale o co Ci chodzi, Misiu? Nie wyspałeś się?

Myszko ja to odciąć mogę z posiadanej uprzęży, mogę też z nierdzewki wyciać.

A ja mogę zamówić za darmo od producenta, i właśnie zamówiłem. I Co?

Data: 2011-06-17 19:35:07
Autor:
> [...]

A ja mogę zamówić za darmo od producenta, i właśnie zamówiłem. I Co?

Jak widzisz jesteś tu doskonale znany:

Re: Klamerka do jacketu ScubaPro - gdzie kupie?

Data: 2011-06-17 14:56:18
Autor: Pszemol
<demolant.WYTNIJ@gazeta.pl> wrote in message news:itga9b$8em$1inews.gazeta.pl...
> [...]

Jak widzisz jesteś tu doskonale znany:

To bardziej skomplikowana sytuacja Krakus centuś w USA.

No ale o co Ci chodzi? Znasz kogoś kto mając dwa, łatwe
rozwiązania, wybiera droższe i gorsze zamiast tańszego
i lepszego? Widzisz tu jakieś skąpstwo bo ja nie....

Data: 2011-06-18 04:07:57
Autor:
> [...]

rozwiązania, wybiera droższe i gorsze zamiast tańszego
i lepszego? Widzisz tu jakieś skąpstwo bo ja nie....

Wiesz jak powstał aluminiowy drut ?

pozdrawiam rc

Data: 2011-06-18 08:36:11
Autor: Pszemol
<demolant.WYTNIJ@gazeta.pl> wrote in message news:ith8at$g7q$1inews.gazeta.pl...
> [...]

rozwiązania, wybiera droższe i gorsze zamiast tańszego
i lepszego? Widzisz tu jakieś skąpstwo bo ja nie....

Odpowiesz na moje pytanie? :-) Albo wiesz co, nie odpowiadaj...

Data: 2011-06-18 16:14:23
Autor: