Kłamią dalej.

Data: 2009-09-18 14:17:48
Autor: matador
Kłamią dalej.
#
Minister Radosław Sikorski opowiada o budowie w Polsce małej tarczy rakietowej.

To jakieś niestworzone bajdurzenie. Nie rozumiem tego, o czym on mówi.
#
http://polskatimes.pl/fakty/swiat/163500,tarczy-nie-chcial-rzad,id,t.html

matador.

Data: 2009-09-18 14:46:42
Autor: pulsar
Kłamią dalej.
matador napisał(a):
#
[...]

Ano kłamią i kręcą, zarówno oprzedni
mocodawcy Radka, jak i obecni...

pulsar

Data: 2009-09-18 16:18:48
Autor: Piotr
Kłamią dalej.
Dnia Fri, 18 Sep 2009 14:17:48 +0200, matador napisał(a):

Minister Radosław Sikorski opowiada o budowie w Polsce małej tarczy rakietowej.

To jakieś niestworzone bajdurzenie. Nie rozumiem tego, o czym on mówi.

To trauma, pooszczaniowa.
Piotr

Data: 2009-09-18 16:21:22
Autor: matador
Kłamią dalej.
Piotr pisze:
[...]

Ale ryży uwierzył. Mimo, że siedzi w brukselskiej szafie.

matador.

Data: 2009-09-18 17:55:41
Autor: raff
Kłamią dalej.
[...]

Jutro ma wizyte w Holandii, pojutrze na biegunie.

R.

Data: 2009-09-18 11:12:48
Autor: Antenka
Kłamią dalej.
On 18 Wrz, 17:55, raff <trytytyt...@autograf.pl> wrote:

> Ale ryży uwierzył. Mimo, że siedzi w brukselskiej szafie.

> matador.

Jutro ma wizyte w Holandii, pojutrze na biegunie.

Rudego do rudych ciągnie - wiadomo Holendrzy to rude rydze. A co
będzie główny szman RP robić na biegunie? Polować na  białe
niedźwiedzie, czy na pingwiny?

Antenka

Data: 2009-09-18 20:39:11
Autor: jadrys
Kłamią dalej.

[...]

To zależy na którym biegunie.. ;-)

Data: 2009-09-18 11:56:53
Autor: Antenka
Kłamią dalej.
On 18 Wrz, 20:39, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:

> Rudego do rudych ciągnie - wiadomo Holendrzy to rude rydze. A co
> będzie główny szman RP robić na biegunie? Polować na  białe
> [...]

No tak, fakt nie wzięłam pod uwagę południowego, ale tam też chyba za
ciepło nie jest

Antenka

Data: 2009-09-18 21:09:31
Autor: jadrys
Kłamią dalej.
Antenka pisze:
[...]

Z tego co się orientuje, to chyba nawet zimniej niż na północnym.

Data: 2009-09-18 12:15:32
Autor: Antenka
Kłamią dalej.
On 18 Wrz, 21:09, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
Antenka pisze:

> [...]

> ciepło nie jest

> Antenka

Z tego co się orientuje, to chyba nawet zimniej niż na północnym.

Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -

Byłeś? :)

Antenka

Data: 2009-09-18 12:42:53
Autor: Antenka
Kłamią dalej.
Nie. :-P

Aha - mmmm  :-P

Antenka

Data: 2009-09-18 20:45:02
Autor: matador
Kłamią dalej.
jadrys pisze:

[...]

Ale foki są i tu i tam.

matador.

Data: 2009-09-18 20:41:32
Autor: raff
Kłamią dalej.
[...]

Cokolwiek, byleby nie wracac do Polski.

R.

Data: 2009-09-19 09:03:26
Autor:
Kłamiš dalej.
On Fri, 18 Sep 2009 14:17:48 +0200, matador
<matador@poczta.neostrada.pl> wrote:

#
[...]

 jedynie  jaroslaw kaczynski jest prawdomowny ;o))))))))))))))))))

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/
http://miniurl.pl/manie2006
http://bezswiatel.ath.cx/?page=aktualnosci

Data: 2009-09-20 09:53:18
Autor: konserwator
Kłamią dalej.

Użytkownik "matador" <matador@poczta.neostrada.pl> napisał w wiadomości news:h8vucn$aqu$2nemesis.news.neostrada.pl...
#
[...]

cyt:"A jak Pan patrzy na negocjacje, które miały miejsce w ostatnim roku?
Rząd polski wyraźnie przedłużał negocjacje. Nie chciał tego systemu.

Czy to było wyraźnie powiedziane?
Ale każda osoba inteligentna to widziała w zachowaniu. "

najwyrazniej Riki Ellison nie uwaza Kaweckich, cycow, Heskow i reszty tej platnej bandy za ludzi inteligentnych...

Data: 2009-09-20 10:50:57
Autor: CYC
Kłamią dalej.

Użytkownik "konserwator" <djmac§don¨Čald@algonet.se> napisał w wiadomości news:h94n5k$er7$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

Od poczatku  uwazalem matolku tarcze za nieporozumienie i jesli Tusk rzeczywiscie prowadzil polityke opozniajaca wprowadzenie  pomyslu w zycie , to uwazam , ze robil to celowo i ze wykazal sie wyjatkowa madroscia .
Pozatym gowniarze  nie powinne wypowiadac sie w sprawach  najwyzszej panstwowej wagi  .

cyc

Data: 2009-09-20 10:53:51
Autor: konserwator
Kłamią dalej.

Użytkownik "CYC" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:h94qdk$2en$1news.onet.pl...

[...]

ale ciagle sie wypowiadaja!
Nawet Radek Sikorski i Tusk!

Data: 2009-09-20 11:21:31
Autor:
Kłamią dalej.
On Sun, 20 Sep 2009 10:53:51 +0200, "konserwator"
<djmac§don¨Čald@algonet.se> wrote:

 [...]

ale ciagle sie wypowiadaja!
Nawet Radek Sikorski i Tusk!

 tego juz twoja przesiaknieta idea komunizmu glowka nie zrozumie.
  --

 HeSk

"Nieprawdš jest, jakoby Internet był ziemiš niczyjš