Klamka V - Hamulec Szosowy na przód - MOŻNA??

Data: 2010-02-28 22:30:49
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Klamka V - Hamulec Szosowy na przód - MOŻNA??
Dawid 911 bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje (niepotrzebne skreślić):
 w związku z tym mam pytanie czy jesli wpakuję widelec szosowy będę mógl zamontowac do tego zestawu szosowy hamulec na przód??

A nie możesz kupić widelca z piwotami? Ja kupiłem ze dwa miesiące temu
piękny plastikowy widelczyk Rodex XF-10.
Klamki ze zmianą uciągu powinny rozwiązać sprawę.

Data: 2010-03-01 16:15:49
Autor: Dawid 911
Klamka V - Hamulec Szosowy na przód - MOŻNA??
<ciach>

wiem że nie pora, i co po niektore sprzety w proszku ale czy byłbys w stanie zarzucić jakąś fotką widelca (z oponą lub bez) z boku jak i z przodu (od opony) by ocenić prześwit i przyleganie, napisz jescze prosze jaki masz rozmiar opony i model

zastanawiam się nad dospawaniem piwotów (jak się sa) do szosowego alu widelca po zewnętrznej

Data: 2010-03-01 18:16:27
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
[...]

Może Jan Srzednicki wrzuci fotki, on ma taki sam widelec. Ów Jan twierdzi,
że najszerszą oponą jaką w to wsadzisz jest 1,6''. Ja sam mam 37-622 (aka
700x35C) Schwalbe Marathon Supreme.

zastanawiam się nad dospawaniem piwotów (jak się sa) do szosowego alu widelca po zewnętrznej

To już chyba będzie prościej udać się do Kondeja (szukaj: Biobike). Za
150zł spłodzą Ci dobry stalowy widelec z czym tylko chcesz.

Klamka V - Hamulec Szosowy na przód - MOŻNA??