Klamka do hamulca o regulowanej obejmie.

Data: 2011-03-08 16:36:16
Autor: Fabian
Klamka do hamulca o regulowanej obejmie.
Witam,

Może ktoś z Was wie gdzie można kupić klamkę hamulca o uciągu szosowym
(bmx, canti), którą można zamontować na rurze o dowolnej średnicy, może
być używana.

Czy w Japonii też jest obowiązkowy hamulec w rowerze?
http://www.flickr.com/photos/andiakim/5392539366/   :)

Fabian.

Data: 2011-03-08 18:58:28
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Klamka do hamulca o regulowanej obejmie.
Fabian, Tue, 08 Mar 2011 16:36:16 +0100, pl.rec.rowery:
Czy w Japonii te¿ jest obowi±zkowy hamulec w rowerze?
http://www.flickr.com/photos/andiakim/5392539366/   :)

Hamowanie na tym rowerze mo¿e wygl±daæ nieco dziwnie. ;-)

--
Pozdrowienia,
Marek 'marcus075' Karweta                | Dwa kieliszki wystarcz±.

Data: 2011-03-08 19:04:26
Autor: kml

Użytkownik "Fabian" <fabian1234567890@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:il5idg$jsc$1inews.gazeta.pl...
Witam,

Może ktoś z Was wie gdzie można kupić klamkę hamulca o uciągu szosowym
(bmx, canti), którą można zamontować na rurze o dowolnej średnicy, może
być używana.

Coś tam kojarzę jakieś, zdaje się, tandetne klamki plastikowe które miały obejmę oddzieloną od klamki coś na wzór wysokich modeli elixira, ale naprawdę nie mam pojęcia gdzie tego teraz szukać :(

http://endurorider.pl
02/03/11 zaczęło się!

Data: 2011-03-08 20:50:19
Autor: Wojciech Waga aka wojek
Fabian pisze:
Czy w Japonii też jest obowiązkowy hamulec w rowerze?
http://www.flickr.com/photos/andiakim/5392539366/   :)

Ja chyba nigdy nie zrozumie niechęci ostrokołowców do posiadania hamulca na kierownicy. Nikt przecież nie każe go używać.

pozdr.
w.

Data: 2011-03-09 07:46:34
Autor: bans
Klamka do hamulca o regulowanej obejmie.
W dniu 2011-03-08 20:50, Wojciech Waga aka wojek pisze:

Ja chyba nigdy nie zrozumie niech�ci ostroko�owców

Nie uogólniaj, nie wszyscy tak mają.
Zabezpieczam się, bo mój dopiero co zmontowany singiel może (bo coś nie czuję ciśnienia) stanie się OK - z v-brake z przodu ;)

do posiadania
hamulca na kierownicy. Nikt przecieş nie kaşe go uşywa�.

Hamulec to -10 do lansu ;)

--
bans

Data: 2011-03-09 07:20:10
Autor: PeJot
W dniu 2011-03-08 16:36, Fabian pisze:

Może ktoś z Was wie gdzie można kupić klamkę hamulca o uciągu szosowym
(bmx, canti), którą można zamontować na rurze o dowolnej średnicy,

Jak dowolnej ?

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

Data: 2011-03-16 11:09:36
Autor: Coaster
On 3/9/11 7:20 AM, PeJot wrote:
W dniu 2011-03-08 16:36, Fabian pisze:

Może ktoś z Was wie gdzie można kupić klamkę hamulca o uciągu szosowym
(bmx, canti), którą można zamontować na rurze o dowolnej średnicy,

Jak dowolnej ?

Na przyklad kanalizacyjnej? ;-)

--
PoZdR
Sheldon Brown: 1944 - 2008

Klamka do hamulca o regulowanej obejmie.