Klamka do składaka, gdzie w Poznaniu?

Data: 2010-04-16 01:00:12
Autor: newman
Klamka do składaka, gdzie w Poznaniu?
Witam!

Szukam prostej klasycznej klamki hamulca do roweru typu składak.
Gdzie takie cudo dostanę w Poznaniu?
http://bajkszop.com/index.php?p260,klamka-do-skladaka

Wszędzie tylko MTB! :-/

Pozdr.!
M.

Data: 2010-04-16 10:04:31
Autor: Wojciech Waga
newman pisze:
[...]

To deficytowy towar. Nawet w wątku "Rozebrali Składaka :)" temat klamek został przemilczany. ;)

pozdr.
w.

Data: 2010-04-16 10:15:57
Autor: Pawel Ratajczak
W dniu 2010-04-16 10:00, newman pisze:
Szukam prostej klasycznej klamki hamulca do roweru typu składak.
Gdzie takie cudo dostanę w Poznaniu?
http://bajkszop.com/index.php?p260,klamka-do-skladaka

Spróbuj w małym sklepiku na 28 Czerwca niedaleko ul. Traugutta, włazisz
na podwórze przez bramę od ulicy gdzie jest też sklep meblowy.
Link do mapy tutaj:
http://tiny.pl/hg26b
Telefon to chyba taki jest: 61 833 25 56, jak odbierze meblowy to proś z
rowerowym ;D
Gostki potrafią coś sciągnąc. Mi załatwili support w kompakcie, czy jak
to się nazywa do tzw. włocha z ośką 131mm i mogłem wywalic ośkę,
wianuszki i całe ustrojstwo jakie miałem w moim starym rowerze.

Powodzenia!

Pzdrawiam serdecznie,
Paweł

Data: 2010-04-16 10:33:21
Autor: PeJot
newman pisze:
[...]

W zasadzie taka od MTB obsłuży, ale jeszcze lepiej gdyby była starego typu, z małym uciągiem, normalnie obsługujące hamulce cantilever.

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

Klamka do składaka, gdzie w Poznaniu?