Klamki Alhonga razace pradem:P

Data: 2009-03-26 01:34:54
Autor: miok
Klamki Alhonga razace pradem:P
Mial ktos taki przypadek ze klamki hamulcowe raza pradem:) podczas
jazdy?
 "Kopniecie" slabsze od dlugopisow razacych pradem i innych takich
zabawek, ale i tak skutecznie zniecheca do hamowania.
Dzieje sie tak tylko podczas jazdy, jak sie zatrzymam to klamka jest
juz normalna.
To moze byc przez tarcie klockow o obrecz?

Data: 2009-03-26 10:12:20
Autor: AL
miok pisze:
[...]

czyzbys potrzebowal paska antystatycznego?

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2009-03-26 14:12:45
Autor: ikov
Klamki Alhonga razace pradem:P
Mial ktos taki przypadek ze klamki hamulcowe raza pradem:) podczas
jazdy?

czyzbys potrzebowal paska antystatycznego?

To nowy system zapobiegaja;cy zasypianiu za kierownica; w czasie d?ugich tras :)

--
http://ikov.bikestats.pl

Data: 2009-03-26 15:19:51
Autor: Rowerex
On 26 Mar, 10:12, AL <a...@skads.tam> wrote:
miok pisze:

> [...]
> juz normalna.
> To moze byc przez tarcie klockow o obrecz?

czyzbys potrzebowal paska antystatycznego?

"Antystatyczne" to jest lodowisko :-)

Pozdr-
-Rowerex

Data: 2009-03-26 12:22:42
Autor: Wojtas
miok pisze:

To moze byc przez tarcie klockow o obrecz?

Zapewne to jest przyczyną. Zmień klocki :)

--
Pozdr.
wojtas(at)rubikon.pl

Data: 2009-03-26 22:52:08
Autor: Andrzej W.
miok pisze:
[...]

Klocki powinny mieć elektryczne połączenie z ramą a rama z obręczą i wydaje mi się, że szansa przeniesienia ładunku poprzez linkę na klamki jest znikoma.
Ja obstawiał bym na tarcie gatki - siodełko.
Można to sprawdzić dotykając jakiejkolwiek innej metalowej części połączonej elektrycznie z ramą.
Może trzeba się rozejrzeć za innym płynem do płukania tkanin? :-)

--
Pozdrawiam,
Andrzej

Data: 2009-03-27 03:46:09
Autor: miok
Klamki Alhonga razace pradem:P
On 26 Mar, 22:52, "Andrzej W." <awa_wp.a_to_wytn...@wp.pl> wrote:
Klocki powinny mieć elektryczne poł±czenie z ram± a rama z obręcz± i
wydaje mi się, że szansa przeniesienia ładunku poprzez linkę na klamki
jest znikoma.
Ja obstawiał bym na tarcie gatki - siodełko.

Ale tak jest tylko w lewej klamce - połaczonej z przednim hamulcem...
moze byc przez dynamo w piascie (tyle ze jest wylaczone)?

Klamki Alhonga razace pradem:P