Klamki hamulca M7000 a stare manetki Deore

Data: 2019-08-30 03:11:41
Autor: Piecia aka dracorp
Klamki hamulca M7000 a stare manetki Deore
Cześć Wam
Moje stare hamulce hydrauliczne, jakieś Deore, trochę ciekną.. Aktualnie nie pamiętam dokładnie modelu, rower kupiony w 2015 z napędem 3x10, Cube Attention SL*.

Wybór padł na zeszłoroczny model hamulców SLX M7000. Tylko, że one mają trochę inną technologię mocowania: I-Spec II. Coby na raz połączyć z manetkami. No i pytanie czy da się to bez problemu zamonotować na kierownicy obok starych manetek? Czy też będą musiał kupić inne manetki, np SLX M670? Albo i może lepiej je nabyć? Zawsze zyskam ciut miejsca a po ostatnim skracaniu kierownicy trochę go brakuje.

Ps. skracałem bo miałem problem z rowerem w piwnicy.

*) https://www.thebikelist.co.uk/cube/attention-sl-29

Pozdrawiam Piotr

Data: 2019-08-30 13:09:48
Autor: Piotr Majka
W dniu 30.08.2019 o 12:11, Piecia aka dracorp pisze:
[...]

Tak, da się. Mają obejmę. I-Spec służy do "podłączenia" manetki przerzutki pod obejmę manetki zacisku.

Data: 2019-08-30 04:52:13
Autor: Piecia aka dracorp
W dniu piątek, 30 sierpnia 2019 13:09:50 UTC+2 użytkownik Piotr Majka napisał:

Tak, da się. Mają obejmę. I-Spec służy do "podłączenia" manetki przerzutki pod obejmę manetki zacisku.

Dzięki.

Data: 2019-08-30 05:29:17
Autor: Rowerex
W dniu piątek, 30 sierpnia 2019 13:52:14 UTC+2 użytkownik Piecia aka dracorp napisał:
> [...]

> Tak, da się. Mają obejmę. I-Spec służy do "podłączenia" manetki > przerzutki pod obejmę manetki zacisku.

Ja się nadziałem na kolizję mechaniczną klamek 675 z manetkami 770 i musiałem podpiłować plastikowe "cyngle" w manetkach... - tak naprawdę wszystko zależy od sposobu zamontowania, czy klamki i manetki są blisko siebie, czy lekko przesunięte, czy tak samo obrócone...

Pozdr-
-Rowerex

Data: 2019-09-01 16:11:55
Autor: Piotr Rogoza
W dniu Fri, 30 Aug 2019 05:29:17 -0700, uzytkownik Rowerex napisal:

[...]

Wyjdzie w praniu. Jak się uda to poszukam starych manetek SLX tylko muszę sprawdzić czym się różnią te systemy mocowania. --
piecia aka dracorp
pisz na: imie.r.public at gmail dot com

Klamki hamulca M7000 a stare manetki Deore