Klamki nie otwieraja zamkow [polo 86c] ?

Data: 2009-11-28 18:49:33
Autor: Adam Szewczak
Klamki nie otwieraja zamkow [polo 86c] ?
Hej.

Od dluzszego czasu zrobil mi sie problem bo jest strasznie ciezko otworzyc drzwi od zewnatrz.
Na otwartych drzwiach sprawdzilem ze klamka od srodka zwalnia bez problemu rygiel, natomiast od zewnatrz nie daje rady i rygiel nie odskakuje do konca.
To jest chyba nieco przypadlosc tych modeli, ale moze ktos ma pomysl.

Bo czy to sie w klamce cos zuzylo, czy moze sie cos wygina ?

Pacjent to Polo 86c (model do 1994)
ale pewnie tyczy sie to samo jetty, golfa

PZDr
Adam

Data: 2009-11-28 19:11:31
Autor: Adam Szewczak

Użytkownik "J_K_K" <j_k_kwytnijto@itotezpoczta.fm> napisał w wiadomości news:heromj$9ue$2aioe.org...

Użytkownik "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hernrf$hi2$1news.onet.pl...
Od dluzszego czasu zrobil mi sie problem bo jest strasznie ciezko otworzyc drzwi od zewnatrz.

Przygotuj się psychicznie i narzędziowo na demontaż tapicerki
na drzwiach i wszystko będziesz wiedział
(wodziki, druciki, etc.)

Pzdr

JKK

    Zdejmowanie tapicerki mam opanowane, tylko nie chce mi sie 10x skladac i demontowac, poczekam az ktos odpisze co jest najbardziej prawdopodobne ;P
Ewentualnie moze zaokupuje garaz u kolegi to faktycznie sie pobawie.

PZDr
Adam

Data: 2009-11-29 01:06:37
Autor: Tomek
Klamki nie otwieraja zamkow [polo 86c] ?
Użytkownik "Adam Szewczak" napisał
[...]

zerknij może na forum Polo Klub Polska http://www.vwpolo-klub.pl
zapewne patent jest podobny jak w starszych paskach. W mechanizmie klamki jest taka plastikowa krzywka, po pewnym czasie plastik się wyrabia i klamka przestaje otwierać drzwi. Wiem że ojciec kiedyś miał taki problem i zestaw naprawczy był w rozsądnych pieniądzach, ale istnieją kombinatorzy którzy naprawiają krzywkę nalewając plastik (są np.takie sztyfty do naprawiania ślizgów nart)

Data: 2009-11-29 12:03:54
Autor: Adam Szewczak

Użytkownik "Tomek" <WYWAL.TOqazzyTO.TEZ@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hesdu1$f71$1news.onet.pl...
[...]

    Tak na forum jestem zalogowany :)

Dzis wymontowalem klamki i faktycznie w obydwu jest pekniety mechanizm dociskowy. Kupie nowe bo ok 30 zl klamka kosztuje.

PZDr
Adam

Data: 2009-11-29 18:36:46
Autor: Czarek Daniluk
[...]

W garbusie też potrafiło popękać ;)

Pozdrawiam !!

Data: 2009-11-29 20:00:01
Autor: Adam Szewczak

Użytkownik "Czarek Daniluk" <czarek@nospamcedaniluk.pl> napisał w wiadomości news:heubfe$ga7$1achot.icm.edu.pl...
[...]

    Mozna uznac ze te z tych polo sie wywodza jeszcze z tamtych czasow ;p

PZDr
Adam

Data: 2009-11-29 22:06:02
Autor: Czarek Daniluk
[...]

Wyglądem i mocowaniem pewnie podobne :)

Pozdrawiam !!

Klamki nie otwieraja zamkow [polo 86c] ?