Klamki potrzebne

Data: 2015-04-23 19:44:06
Autor: Jacek Maciejewski
Klamki potrzebne
Cześć
Potrzebuję parę klamek do roweru szosowego i kierownicy baranek,
podobnych jak na załączonym obrazku: http://voila.pl/index.php?f=1818645
Kiera ma średnicę 24 mm, a z tych prezentowanych w moim posiadaniu jedne
są rozklekotane a te lepsze na kierę 22 mm :) Nie leżą jakieś używane u
kogoś?
A może ktoś wie gdzie coś takiego kupić?
--
Jacek

Data: 2015-04-24 18:30:12
Autor: Jacek Maciejewski
Klamki potrzebne
Dnia Thu, 23 Apr 2015 19:44:06 +0200, Jacek Maciejewski napisał(a):

[...]

Nieaktualne. Udało się z dwóch par złych zrobić jedną dobrą :)
--
Jacek
Dziesięć przykazań ma 279 słów.

Data: 2015-04-24 20:42:06
Autor: PeJot
Klamki potrzebne

Nieaktualne. Udało się z dwóch par złych zrobić jedną dobrą :)

Uważaj żeby nie poraziła Cię skuteczność tych hamulców :)

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

Data: 2015-04-24 21:46:59
Autor: Jacek Maciejewski
Klamki potrzebne
Dnia Fri, 24 Apr 2015 20:42:06 +0200, PeJot napisał(a):

Nieaktualne. Udało się z dwóch par złych zrobić jedną dobrą :)

Uważaj żeby nie poraziła Cię skuteczność tych hamulców :)

Jest w dolnej strefie stanów średnich :) Ale, dzięki zasadzie "im gorsze
hamulce tym więcej myśl" oraz "rowerzysta nigdy nie ma pierwszeństwa"
zakładam całkiem sporą przeżywalność użytkownika :)

Data: 2015-04-26 08:43:50
Autor: tadeklodz
Klamki potrzebne
W dniu piątek, 24 kwietnia 2015 21:47:01 UTC+2 użytkownik Jacek Maciejewski napisał:

> [...]
Deklaracja Niepodległości Stanów Zjednoczonych  1300 słów.
Dyrektywa UE w sprawie przewozu cukierków karmelkowych - 25 911 słów.

dodaj jeszcze że na cmentarzu leży dużo takich co mieli pierwszeństwo

Klamki potrzebne