Klamki potrzebne, jaki sklep?

Data: 2013-03-14 14:10:10
Autor: Jacek Maciejewski
Klamki potrzebne, jaki sklep?
Witam

Chciałbym gdzieś kupić klamki hamulców o takich cechach:

1. Odległość między osią obrotu klamki a osią otworu na główkę linki
mniejsza od 25 mm.

2. Regulacja naciągu linki.

3.Możliwie długa rękojeść (nie na 3 palce) Polecicie jakiś internetowy/wysyłkowy sklep?

--
Jacek

Data: 2013-03-14 06:38:25
Autor: rmikke
W dniu czwartek, 14 marca 2013 14:10:10 UTC+1 użytkownik Jacek Maciejewski napisał:
[...]

Zwykłe klamki do canti.

Polecicie jakiś internetowy/wysyłkowy sklep?

Mogę Ci oddać.

Data: 2013-03-14 15:24:02
Autor: Jacek Maciejewski
Klamki potrzebne, jaki sklep?
Dnia Thu, 14 Mar 2013 06:38:25 -0700 (PDT), rmikke napisał(a):

Zwykłe klamki do canti.
Nie, ponieważ mają za małe przełożenie. Nie wyciśniesz tyle siły.

Polecicie jakiś internetowy/wysyłkowy sklep?

Mogę Ci oddać.
Z  miłą chęcią przyjmę :) O ile tylko zmierzysz tą pieprzoną odległość i
będzie mniejsza/równa 25mm. Wiem że w tym wymiarze są wciąż produkowane,
tyle że rzadko się je spotyka w sklepach. Typowe klamki do cantileverów
mają 31-35 mm. A oryginalne klamki od tych hamulców do których szukam
klamek, mają 21 mm. Napisz do mnie na priv na adres nagłówkowy to ci podam
swój adres pocztowy. Oczywiście podaj też swoje konto to ci oddam chociaż
za przesyłkę :)
Zakładam że twój newsowy adres zwrotny to zmyłka :)
Cholera żeby w takiej Zielonej Górze, która skądinąd jest miłym miastem,
nie można było kupić takich klamek w żadnym z 5 sklepów.

--
Jacek

Data: 2013-03-15 13:07:20
Autor: Jacek Maciejewski
Dnia Thu, 14 Mar 2013 14:10:10 +0100, Jacek Maciejewski napisał(a):

Polecicie jakiś internetowy/wysyłkowy sklep?

Sprawa załatwoina. Jeden ze sklepów w Zielonej, p. Katarzyńskiego,
sprowadził mi takie klamki. Polecam sklep, fachowo, miło i tanio.
--
Jacek

Klamki potrzebne, jaki sklep?