Data: 2009-04-07 09:26:58 | |
Autor: Michał Wolff | |
Klamki przełajowe o długim ci±gu | |
On 7 Kwi, 16:13, Tomasz Minkiewicz <tomm...@gmail.com> wrote:
Po namy¶le stwierdziłem, że rozwi±zanie z hamulcami MTB jest chyba No ale wła¶nie sam sobie odpowiedziałe¶, że nie jest bardziej przyszło¶ciowe ani tym bardziej elastyczne. Jak kupujesz tarcze do baranka - to kupowanie hamulców MTB nie Road - to szukanie tylko kłopotów. Niby jak± ma przewagę układ z hamulcami MTB? Bo dla mnie żadnych, a minusów od cholery - przede wszystkim nie można stosować klamkomanetek, także i tych klamek po¶rodku baranka. -- http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl |
|
Data: 2009-04-08 10:48:26 | |
Autor: Tomasz Minkiewicz | |
Klamki przełajowe o długim c iągu | |
On Tue, 7 Apr 2009 09:26:58 -0700 (PDT)
Michał Wolff <m-wolff@wp.pl> wrote: On 7 Kwi, 16:13, Tomasz Minkiewicz <tomm...@gmail.com> wrote: Rama jest formalnie MTB, nie wykluczam, że kiedyś będę chciał ją ubrać w bardziej typowy osprzęt i planując zakupy brałem to pod uwagę. Bo dla mnie No właśnie z klamkomanetkami jest dokładnie odwrotnie niż piszesz. Klamkomanetek szosowych nie planuję używać, natomiast klamkomanetki MTB być może kiedyś w tym rowerku będą i to one były mocnym argumentem za długim ciągiem – nie istnieje taka ich odmiana, która by współpracowała z hamulcami szosowymi, więc bezpieczniej było zdecydować się na hamulce górskie. -- Tomasz Minkiewicz <tommink@gmail.com> |
|
Data: 2009-04-08 02:20:20 | |
Autor: Kuba Abuk | |
Klamki przełajowe o długim ci±gu | |
On Apr 8, 10:48 am, Tomasz Minkiewicz <tomm...@gmail.com> wrote:
No wła¶nie z klamkomanetkami jest dokładnie odwrotnie niż piszesz.. Istnieje jak najbardziej taka odmiana. Poszukaj na alledrogo XTRów ST- M900 i starych XT do cantileverów. Zależy jeszcze ile chcesz mieć przełożeń, ale zakładam, że 8. Dlaczego chcesz używać tego wraz z barankiem szosowym? Składam co¶ podobnego - rama Author Airline; nominalnie trekingowa, ale z widelcem przełajowym geo wygl±da rozs±dnie + baranek, k-manetki szosowe, przerzutki szosowe+odwracacz ci±gu przedniej przerzutki, mini- V i dodatkowe klamki przełajowe. Kwestia korby jest jeszcze otwarta - lewa k-mentetka jast na 3. Tak z ciekawo¶ci: szosowa przerzutka na 3 tarcze pogryzie się z 44-32-22t? Zdravim, Kuba |
|
Data: 2009-04-08 12:08:32 | |
Autor: Kacper Perschke | |
Klamki przełajowe o długim ciągu | |
Dnia 08.04.2009 Kuba Abuk <J.Gruchota@gmail.com> napisał:
Składam coś podobnego - rama Author Airline; nominalnie trekingowa, Gdzie udaje się go kupić? KAcper |
|
Data: 2009-04-08 03:19:49 | |
Autor: Kuba Abuk | |
Klamki przełajowe o długim ci±gu | |
On Apr 8, 12:08 pm, Kacper Perschke <zbp.yv...@rxupferc.ercpnx> wrote:
> odwracacz ci±gu przedniej przerzutki, W necie - dzięki pomocy dobrego człowieka, który zbierał zmówienia na zakupy w CRC. http://www.chainreactioncycles.com/Models.aspx?ModelID=21878 Zdravim, Kuba |
|
Data: 2009-04-08 12:38:30 | |
Autor: fabian | |
Klamki przełajowe o długim ci±gu | |
Kuba Abuk wrote:
Składam co¶ podobnego - rama Author Airline; nominalnie trekingowa, A nie możesz zastosować odpowiedniej - górskiej czy trekingowej? Uci±g linki jest ten sam. Ostatnio mam problem z kupieniem szosowej przerzutki na obejmę 34,9 i na 3 tarcze :/ Zdravim, |
|
Data: 2009-04-08 04:24:26 | |
Autor: Kuba Abuk | |
Klamki przełajowe o długim ci±gu | |
On Apr 8, 12:38 pm, fabian <fab...@niematakiego.adresu.pl> wrote:
A nie możesz zastosować odpowiedniej - górskiej czy trekingowej? Uci±g Nie mogę, bo uci±g nie jest ten sam:-) Na trzy tarcze bywaj± na allegrogo z mocowaniem na hak, albo low-endy na obejmę. Zdravim, Kuba |
|
Data: 2009-04-08 13:52:10 | |
Autor: Tomasz Minkiewicz | |
Klamki przełajowe o długim c iągu | |
On Wed, 8 Apr 2009 02:20:20 -0700 (PDT)
Kuba Abuk <J.Gruchota@gmail.com> wrote: On Apr 8, 10:48 am, Tomasz Minkiewicz <tomm...@gmail.com> wrote: 9 biegów. I nie chcę tego używać z barankiem. Chodziło o to, że jeśli kiedyś będę chciał założyć prostą kierownicę, to klamkomanetek do hampli MTB będzie zdecydowanie większy wybór niż do szosowych. W zasadzie to nie sądziłem, że w ogóle takie istnieją, bo o tych XTRach nie wiedziałem. Zaraz sobie z ciekawości obejrzę. Składam coś podobnego - rama Author Airline; nominalnie trekingowa, A czemu szosowa? Przednie przerzutki są chyba kompatybilne we wszystkie strony. -- Tomasz Minkiewicz <tommink@gmail.com> |
|
Data: 2009-04-08 05:50:18 | |
Autor: Kuba Abuk | |
Klamki przełajowe o długim ci±gu | |
On Apr 8, 1:52 pm, Tomasz Minkiewicz <tomm...@gmail.com> wrote:
9 biegów. I nie chcę tego używać z barankiem. Chodziło o to, że je¶li Nie rozumieć:-) A czemu szosowa? Przednie przerzutki s± chyba kompatybilne we wszystkie Nie s±. MTB to MTB, a szosa to szosa. Na trzy pełne kliknięcia k- manetk± szosow± (do trzech tarcz) przerzutka przednia górska zmienia mniej więcej jedno przełożenie. Istniej± natomiast przerzutki "szosowe" (do tarcz 52t) o symbolu trzycyfrowym (np. FD-R700) do rowerów z prost± kierownic±; tzw. fitness, które s± kompatybilne z manetkami górskimi. Taka przerzutka idealnie współgra z lewa manetka do "płaskokierownicowej szosy" - SL- R440. Ta ma z kolei tzw. "półbiegi", ale z powodzeniem znajomi użytkuj± j± w góralach. Zdravim, Kuba |
|
Data: 2009-04-08 08:11:18 | |
Autor: Michał Wolff | |
Klamki przełajowe o długim ci±gu | |
On 8 Kwi, 14:50, Kuba Abuk <J.Gruch...@gmail.com> wrote:
Nie s±. MTB to MTB, a szosa to szosa. Na trzy pełne kliknięcia k- Na pewno nie tak. Kiedy¶ krótko jeĽdziłem z takim zestawem, zanim kupiłem przerzutkę szosow± - i dało się ustawić tak że wszystkie biegi działały -- http://www.wypawyrowerowe.neostrada.pl |
|
Data: 2009-04-08 15:32:54 | |
Autor: Tomasz Minkiewicz | |
Klamki przełajowe o długim c iągu | |
On Wed, 8 Apr 2009 05:50:18 -0700 (PDT)
Kuba Abuk <J.Gruchota@gmail.com> wrote: On Apr 8, 1:52 pm, Tomasz Minkiewicz <tomm...@gmail.com> wrote: Zaczynam podejrzewać, że ja też czegoś nie rozumiem. :) Chodziło mi o to, że sądziłem iż nie istnieją takie klamkomanetki przeznaczone na prostą kierownicę, które by miały krótki ciąg hamulców. Więc gdybym chciał kiedyś do roweru założyć prostą kierownicę MTB, a na niej k-manetki, to miałbym problem gdybym zastosował BB7 Road. Chciałem tego uniknąć. Zresztą te ST-M900 też nie rozwiązałyby problemu w całości, nawet jeśli mają krótki ciąg, bo mam wrażenie, że one już nie są produkowane (w każdym razie na europejskiej stronie Shimano się do nich nie przyznaje), a nie chcę się uzależniać na przyszłość od rozwiązań, które może, ale nie na pewno uda się trafić gdzieś po aukcjach. No a poza tym XTRy są ivil, bo strasznie drogie. ;) > A czemu szosowa? Przednie przerzutki są chyba kompatybilne we wszystkie Nie miałem pojęcia. Hehe… dobrze, że w ogóle nie planuję w rowerku przerzutki przedniej, bo pewnie byłbym kupił górską i właśnie bluźnił, że mi nie chce działać z szosową manetką. :) -- Tomasz Minkiewicz <tommink@gmail.com> |