Klamko-manetki Deore LX rocznik 97

Data: 2009-12-07 21:49:07
Autor: Rafał VFR
Klamko-manetki Deore LX rocznik 97
Witam
A jakie masz klocki i jaki pancerz ?
Pytam, bo mój rower ma klamkomanetki pod canti z 95 roku - Alivio.
Do tego założyłem kiedyś tam zamiast canti pierwsze V brake LX`a.
W sumie poza innym wyciąganiem linki nie było źle, hamulec nie był miękki i działał w miarę poprawnie.
Klocki jednak nie chciały poprawnie działać z felga (przy zbyt długim hamowaniu wydawały dzwięki jakby tarł metal o metal) w końcu kupiłem klocki Author jakieś tam.
Efekt jest taki, że klamki działają poprawnie z felgą ale hamulce zrobił się miekki jak galareta..
Nie wiem czy sam klocek jest zbyt miękki czy jak ale dużą uwagę trzeba też na wszystkie zmiany typu pancerz - fajka - pancerz końcówka pancerza i gięcia samego już pancerza.
U mnie zawsze tył był bardziej "miekkawy" niż przód :-)

RafalVFR
GG: 85456
http://etacar.put.poznan.pl:8443/rafal.kowalski/

Użytkownik "Kit" <none@no.com> napisał w wiadomości news:hfjnkm$ibi$1atlantis.news.neostrada.pl...
witam
próbuję dobrać jakieś hamulce do klamko-manetek deore lx, model z 1997 roku. próbowałem z kilkoma v-brake'ami ale hamulec jest strasznie miękki, wciskam klamki do końca, ale wrażenie jest takie jakby skok dźwigni był inny niż zakres pracy ramion hamulca. czy to jest klamka tylko do cantilever'ów, czy można dobrać do nich jakiegoś v-brake'a?

Klamko-manetki Deore LX rocznik 97