Klamko-manetki Deore LX rocznik 97

Data: 2009-12-08 07:12:32
Autor: PeJot
Klamko-manetki Deore LX rocznik 97
Kit pisze:
witam
próbuję dobrać jakieś hamulce do klamko-manetek deore lx, model z 1997 roku. próbowałem z kilkoma v-brake'ami ale hamulec jest strasznie miękki, wciskam klamki do końca, ale wrażenie jest takie jakby skok dźwigni był inny niż zakres pracy ramion hamulca. czy to jest klamka tylko do cantilever'ów,

Wielce prawdopodobne. W tym roczniku były zdaje się do wyboru klamki do v-ek i opcjonalnie do canti, które posiadasz.

> czy można dobrać do nich jakiegoś v-brake'a?

Nie. Jesteś raczej skazany na canti.

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem