Klamkomanetka Shimano Alivio ST-M430 - ile to ma biegów ???

Data: 2016-03-18 09:34:42
Autor: ±ćęłń󶼿
Klamkomanetka Shimano Alivio ST-M430 - ile to ma biegów ???
Kilka lat temu kupiłem parę tych klamkomanetek (nowych, w jakim¶ sklepie na aledrogo), tak przeleżały aż je teraz założyłem do napędu 3x9-rz. (nowy wielotryb 9 rz. CS-HG61 12-36T, nowy łańcuch CN-HG73).
No i jest problem.
Jak idę biegami w jedn± stronę (z małych trybów na duże tryby) jest ewidentnie 9 biegów (wrzucam raz po razie, nie po dwa czy po trzy, choć manetka pozwala i na dwa i na trzy na raz).
Ale jak zrzucam biegi z dużych trybów na małe, jest ewidentnie 8 biegów (8 kliknięć), dziewi±tego nie ma :-o
Co za cholera?
Czy to uszkodzona klamkomanetka (lub felerna partia Singapore 22.2 ?), czy może przerzutka (Deore Mega 9 Drive Train, przerzutki nie zmieniałem), lub jeszcze co¶ innego?
Próbuję wyregulować tył no i jest kłopot, bo albo nie mam 3-4 biegu (28-24), albo 8 biegu (14), nic dziwnego

Data: 2016-03-18 09:48:11
Autor: ±ćęłń󶼿
Klamkomanetka Shimano Alivio ST-M430 - ile to ma biegów ???
Oczywiste przejęzyczenie: jest 7 kliknięć (8 biegów) przy zrzucaniu z dyżych na małe tryby.

-- -- -