Klamkomanetki Altus A20 - proszę o poradę.

Data: 2015-08-05 06:57:33
Autor: Jurek Brania
Klamkomanetki Altus A20 - proszę o poradę.
Dzięki za podpowiedzi.

Faktycznie linki są źle założone, czyli pod V-brake. Jestem w lekkim szoku, bo serwis był polecany na forach jako bardzo dobry.

A jeśli ktoś (np. M@tej) ma sprawne manetki A20 to reflektuję na zakup.

JB.

Data: 2015-08-06 00:11:46
Autor: M@tej
Klamkomanetki Altus A20 - proszę o poradę.
Dnia Wed, 5 Aug 2015 06:57:33 -0700 (PDT), Jurek Brania
<jurek.brania@gmail.com> napisal(a):

[...]

Nie ma problemu, mogę Tobie wysłać te klamkomanetki i do tego hamulce na
oba koła za sam koszt przesylki. Dla mnie nie ma to już żadnej wartości i
prędzej czy później wylądowałoby to na złomie. Odezwę się jutro na maila.

Maciej

-- -

Klamkomanetki Altus A20 - proszę o poradę.