Klamkomanetki Campa Xenon/Mirage - gdzie kupić?

Data: 2010-09-14 03:55:11
Autor: michuw
Klamkomanetki Campa Xenon/Mirage - gdzie kupić?
czy zna ktoś sklep w Warszawie gdzie można dostać te z grupy Xenon lub
Mirage (szosa 10s)? powiem szczerze, że szukam już od jakiegoś czasu i
na polskim rynku straszna bieda w tym segmencie jest. Może znacie też
jakiś sprawdzony sklep wysyłkowy w UE, gdzie ewentualnie mógłbym
pokusić się o ich zakup?

pytanie dodatkowe:
czy bardzo problematyczne będzie dostosowanie klamek Campy 9s na napęd
10s? Ma ktoś tego typu doświadczenia?

Data: 2010-09-14 06:31:48
Autor: tadek
On 14 Wrz, 12:55, michuw <mic...@gmail.com> wrote:
[...]

WERTYKAL s.c.
ul. Śląska 116
32-080 Zabierzów tel. 12 346 16 69
tel. 12 346 17 41
fax. 12 378 94 79 www.wertykal.com
mail: biuro@wertykal.com
mail: sklep@wertykal.com

Data: 2010-09-14 15:35:35
Autor: mt
tadek pisze:
[...]

Ale widziałeś je tam? Bo na ich stronie widnieje co innego.

--
marcin

Data: 2010-09-14 06:46:24
Autor: tadek
On 14 Wrz, 15:35, mt <telep...@interia.pl> wrote:
tadek pisze:

> [...]
> mail: bi...@wertykal.com
> mail: sk...@wertykal.com

Ale widziałeś je tam? Bo na ich stronie widnieje co innego.

marcin- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -

a zapytać się nie możesz? E-mail nic nie kosztuje. Kiedyś przerabiali
klamki z 9 na 10 o ile pamiętam

Data: 2010-09-14 15:51:43
Autor: mt
tadek pisze:
a zapytać się nie możesz? E-mail nic nie kosztuje. Kiedyś przerabiali
klamki z 9 na 10 o ile pamiętam

Mnie one nie są potrzebne, ale wątkotwórca pytał się o klamki z grup Mirage, Xenon. Sklep, który podałeś, na swojej stronie nie ma ani jednych ani drugich i nie chodzi o przerabianie z 9 na 10 rzędów. Na tej zasadzie to można polecić wszystkie sklepy rowerowe w Polsce, wysłać maila i się dowiedzieć, dlatego pytałem czy je tam widziałeś.

--
marcin

Data: 2010-09-14 16:41:00
Autor: kosik
W dniu 2010-09-14 15:51, mt pisze:
[...]

Ale wziąłeś pod uwagę, że Wertykal jest dystrybutorem Campy na PL?

kosik

Data: 2010-09-14 13:46:42
Autor: tom.krakus
Klamkomanetki Campa Xenon/Mirage - gdzie kupić?
michuw <michuw@gmail.com> napisał(a):
pytanie dodatkowe:
czy bardzo problematyczne b=EAdzie dostosowanie klamek Campy 9s na nap=EAd
10s? Ma kto=B6 tego typu do=B6wiadczenia?

Da się.
Poszukaj tutaj: http://branfordbike.com/articles/ergo-levers-pg63.htm

Data: 2010-09-14 15:11:23
Autor: piecia aka dracorp
Dnia Tue, 14 Sep 2010 03:55:11 -0700, michuw napisał(a):

[...]

A w olshu nie ma? Akutalnie strona im się rozjechała więc chyba tylko dzwonić.
W sumie oni zawsze coś tam mieli z Campy.

--
piecia aka dracorp

Data: 2010-09-14 15:33:01
Autor: mt
michuw pisze:
[...]

Jeśli wysyłkowy to w CRc  Xenony 9-rzędowe powinni mieć od początku października  a o 10s musisz się dowiedzieć kiedy będą na stanie.
http://www.chainreactioncycles.com/Models.aspx?ModelID=54855

pytanie dodatkowe:
czy bardzo problematyczne będzie dostosowanie klamek Campy 9s na napęd
10s? Ma ktoś tego typu doświadczenia?

Tu niestety nie pomogę, nie wiem jak to u Campagnolo jest z kompatybilnością.

--
marcin

Klamkomanetki Campa Xenon/Mirage - gdzie kupić?