Kłamliwa martyrologia p. Tokarczuka.

Data: 2013-01-02 19:55:16
Autor: pluton_
Kłamliwa martyrologia p. Tokarczuka.

Zmarł pan Tokarczuk.

Mowa nienawisci jest mi gleboko obca, ale niech temu pasozytowi ziemia
ciezka bedzie.

Nullification

Data: 2013-01-02 19:55:43
Autor: u2
K�amliwa martyrologia p. Tokarczuka.
W dniu 2013-01-02 19:55, pluton_ pisze:
Zmarł pan Tokarczuk.

Mowa nienawisci jest mi gleboko obca, ale niech temu pasozytowi ziemia
ciezka bedzie.

Na szczęście jest już poza waszym zasięgiem ubecy :-)

Data: 2013-01-02 20:07:12
Autor: pluton_
K?amliwa martyrologia p. Tokarczuka.

> Mowa nienawisci jest mi gleboko obca, ale niech temu pasozytowi ziemia
> ciezka bedzie.

Na szczęście jest już poza waszym zasięgiem ubecy :-)

Mowa nienawisci jest mi gleboko obca i zawsze przemawiam jezykiem milosci,
ale  za jego dokonania zawsze mozna mu najszcz*ac na grob.

Nullification

Data: 2013-01-02 20:09:49
Autor: u2
W dniu 2013-01-02 20:07, pluton_ pisze:
[...]

No widze ubeku, na szczescie Tokarczuk jest poza twoim zasiegiem :-)

Data: 2013-01-02 20:20:04
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "pluton_" <pluton_onet@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:kc20c6$jni$1node2.news.atman.pl...

> [...]

Mowa nienawisci jest mi gleboko obca i zawsze przemawiam jezykiem milosci,
ale  za jego dokonania zawsze mozna mu najszcz*ac na grob.

Powyższe słowa wys***ała kanalia!

Data: 2013-01-02 20:27:19
Autor: pluton_
K?amliwa martyrologia p. Tokarczuka.
Powyższe słowa wys***ała kanalia!

Nie oceniaj sie tak surowo. Fiut z ciebie nieprzecietny,
ale kanalia to bym cie nie nazwal.

Mowie oczywiscie jezykiem chrzescijansko-katolickiej milosci.

Nullification

Data: 2013-01-02 20:58:32
Autor: u2
K?amliwa martyrologia p. Tokarczuka.
W dniu 2013-01-02 20:27, pluton_ pisze:
Powy�sze s�owa wys***a�a kanalia!

Nie oceniaj sie tak surowo. Fiut z ciebie nieprzecietny,
ale kanalia to bym cie nie nazwal.

Mowie oczywiscie jezykiem chrzescijansko-katolickiej milosci.

Ani ty chrzescijanin, ani ty katolik. Tys ubek.

Data: 2013-01-02 21:23:33
Autor: pluton_
K?amliwa martyrologia p. Tokarczuka.
> Mowie oczywiscie jezykiem chrzescijansko-katolickiej milosci.

Ani ty chrzescijanin, ani ty katolik. Tys ubek.

No to krakowskim targiem: jestem chrzescijansko-katolicki ubek.

Nullification

Data: 2013-01-02 23:39:17
Autor: u2
W dniu 2013-01-02 21:23, pluton_ pisze:
Mowie oczywiscie jezykiem chrzescijansko-katolickiej milosci.

Ani ty chrzescijanin, ani ty katolik. Tys ubek.
No to krakowskim targiem: jestem chrzescijansko-katolicki ubek.

Chcialbys, tys zwykly ubek.

Data: 2013-01-03 09:59:00
Autor: pluton_
K?amliwa martyrologia p. Tokarczuka.

> No to krakowskim targiem: jestem chrzescijansko-katolicki ubek.

Chcialbys, tys zwykly ubek.

Za to z ciebie prawdziwy katolik, chrzecijanin, Polak i patriota.

Nullification

Data: 2013-01-04 21:49:17
Autor: miś z okienka

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:50e49167$0$1312$65785112news.neostrada.pl...

| Ani ty chrzescijanin, ani ty katolik. Tys ubek.

10-15% ksieży katolickich było ubeckimi wtykami (sprawdż no u2, czyś sie u takiego czasem nie spowiadał?)

Data: 2013-01-03 10:53:05
Autor: Chiron
> [...]

Mowa nienawisci jest mi gleboko obca i zawsze przemawiam jezykiem milosci,
ale  za jego dokonania zawsze mozna mu najszcz*ac na grob.

Z tego, co kojarzę- to jesteśmy z tego samego miasta. I to mi sprawia sporą przykrość:-((((
--
Demokracja to rządy osłów, prowadzonych przez hieny
Arystoteles

--

Chiron

Kłamliwa martyrologia p. Tokarczuka.