Kłamstwa National Geographic

Data: 2013-02-01 19:06:53
Autor: pluton_
Kłamstwa National Geographic
... pozwy o odszkodowania za klamstwa NG sa juz w drodze :

Mam nadzieje, ze to skutecznie oduczy wszystkich klamcow od
nazywania katastrofa tego jakze radosnego, szczesliwego i bardzo
przez Narod wyczekiwanego wydarzenia.

Nic rownie wspanialego nie spotkalo naszego Narodu od co najmniej 100 lat.

Nullification

Data: 2013-02-01 20:03:13
Autor: jr

Użytkownik "pluton_" <pluton_onet@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:kegvvd$1nf$1node1.news.atman.pl...

> [...]
| przez Narod wyczekiwanego wydarzenia.
|
| Nic rownie wspanialego nie spotkalo naszego Narodu od co najmniej 100 lat.

Zarcisz sobie pluciu z tej katastrofy, czy tak z katastrof w ogole?

Data: 2013-02-01 21:35:26
Autor: pluton_
Kłamstwa National Geographic
| Nic rownie wspanialego nie spotkalo naszego Narodu od co najmniej 100
lat.

Zarcisz sobie pluciu z tej katastrofy, czy tak z katastrof w ogole?

Po prostu probuje byc obiektywny. Bilans skutkow pozytywnych i negatywnych
wskazuje, ze wieksze szczescie zwyklych, szarych Polakow spotkac
nie moglo.

Nullification

Data: 2013-02-01 22:03:21
Autor: u2
K�amstwa National Geographic
W dniu 2013-02-01 21:35, pluton_ pisze:
Po prostu probuje byc obiektywny. Bilans skutkow pozytywnych i negatywnych
wskazuje, ze wieksze szczescie zwyklych, szarych Polakow spotkac
nie moglo.

No tak, za von thuska zginelo wiecej polskich generalow niz podczas drugiej wojny swiatowej. Ale jak sie ma dziadka w wermachcie to nic dziwnego...-;)

Data: 2013-02-02 01:08:13
Autor: jr

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:510c2d98$0$1296$65785112news.neostrada.pl...

| No tak, za von thuska zginelo wiecej polskich generalow niz podczas
| drugiej wojny swiatowej.

Wehrmacht nie mordowal..

 Ale jak sie ma dziadka w wermachcie to nic
| dziwnego...-;)

Pluciu przyznaj sie!

Data: 2013-02-02 08:44:10
Autor: pluton_
K?amstwa National Geographic
 Ale jak sie ma dziadka w wermachcie to nic
| dziwnego...-;)

Pluciu przyznaj sie!

Moj dziadek byl Oberst w siodma Fliegerdivision.

Nullification

Data: 2013-02-02 09:42:13
Autor: Trybun
K?amstwa National Geographic
W dniu 2013-02-02 01:08, jr pisze:

Wehrmacht nie mordowal..

Co prawda nie został uznany za organizacją zbrodniczą, ale jej szef Keitel został powieszony, i raczej nie z tego powodu że się krzywo uśmiechał. A tak w ogóle niewinne zbiry wymordowali kilka milionów ludzi - choćby sowieckich żołnierzy w obozach. Polaków zresztą także.. Chyba znany ci jest najgłośniejsza sprawa jak się obeszli z zbiegłymi jeńcami z obozu w Żaganiu?

Data: 2013-02-02 08:33:46
Autor: pluton_
K?amstwa National Geographic
No tak, za von thuska zginelo wiecej polskich generalow niz podczas
drugiej wojny swiatowej. Ale jak sie ma dziadka w wermachcie to nic
dziwnego...-;)

I to jest super sprawa. Podobno mamy coś ze 200 generałów na emeryturze,
a kazdy zgarnia po 10 tysiakow. kosztuja nas oni ok. 25 milionow rocznie.

A dzieki temu, ze pambuk raz laskawiej spojrzal na nasza umeczona ojczyzne
zaoszczedzilismy na utrymywaniu kilku nieproduktywnych dzrmozjadow, a nawet
powiedzial bym szkodnikow.

Nie mowiac o setce pozostalych darmozjadow i szkodnikow.

Tylko tych, co nie chcieli a musieli leciec szkoda...

Nullification

Data: 2013-02-02 21:03:21
Autor: jr

Użytkownik "pluton_" <pluton_onet@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:keif85$etu$1node2.news.atman.pl...

| I to jest super sprawa. Podobno mamy coś ze 200 generałów na emeryturze,
| a kazdy zgarnia po 10 tysiakow. kosztuja nas oni ok. 25 milionow rocznie.

25 milionow?
Zobacz no ilu ubekow obciaza budzet rocznie..

Data: 2013-02-02 23:31:06
Autor: pluton_
> [...]
rocznie.

25 milionow?
Zobacz no ilu ubekow obciaza budzet rocznie..

A ilu pedofilcow ? Ich posadki w szkolach kosztuja nas 4 miliardy rocznie.

Ubeki w koncu wyzdychaja, a generaly i pedofilce nadal sie beda mnozyc :(

Nullification

Data: 2013-02-06 21:13:01
Autor: jr

Użytkownik "pluton_" <pluton_onet@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:kek3qi$4nv$1node1.news.atman.pl...
| rocznie.

| A ilu pedofilcow ? Ich posadki w szkolach kosztuja nas 4 miliardy rocznie.
|
| Ubeki w koncu wyzdychaja

Pozostanie ubecki przyklad: Sasiad wysluzyl sie w SB, moze zabil jakiegos Przemyka, moze i nie zabil, tylko zbieral intymne informacje i szantazowal... Teraz bierze 6-8 tys emeryturki - dlaczego ktos mlody ma zapierdalac jak dziki osiol do 67 lat? Moze zamiast tego kogos zajebac, kogos innego szantazowac i w ten sposob ustawic sie na cale zycie?
Mafie z Wolomina i Pruszkowa wyszkolila trojmiejska SB jeszcze w latach 80.

Data: 2013-02-02 00:57:32
Autor: jr

Użytkownik "pluton_" <pluton_onet@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:keh8lu$cip$1node2.news.atman.pl...
| lat.
| > |

| Po prostu probuje byc obiektywny. Bilans skutkow pozytywnych i negatywnych
| wskazuje, ze wieksze szczescie zwyklych, szarych Polakow spotkac
| nie moglo.

A gdzie to szczescie? W przyszlosci, terazniejszosci...

Data: 2013-02-02 09:46:14
Autor: pluton_
Kłamstwa National Geographic
A gdzie to szczescie? W przyszlosci, terazniejszosci...

Teraz i na wieki wiekow.

Nullification

Kłamstwa National Geographic