Klamstwa Rostowskiego

Data: 2011-04-27 14:05:59
Autor: boukun
Klamstwa Rostowskiego

Uzytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisal w wiadomosci news:19a55e96-057c-46dc-8a31-bcac97f5c03dr6g2000vbz.googlegroups.com...
Najgorszy minister ostatniego 20-lecia :

http://www.klamstwarostowskiego.pl/

O zal, jacy ci inni pozostali byli fajni...

boukun

Data: 2011-04-27 05:18:06
Autor: muto2100
Klamstwa Rostowskiego
On 27 Kwi, 14:05, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Uzytkownik "u2" <u...@o2.pl> napisal w wiadomoscinews:19a55e96-057c-46dc-8a31-bcac97f5c03dr6g2000vbz.googlegroups.com...

> Najgorszy minister ostatniego 20-lecia :

>http://www.klamstwarostowskiego.pl/

O zal, jacy ci inni pozostali byli fajni...

boukun

Pamietajcie    prawda    wyjdzie  dopiero    kiedy   PO   dostanie
kopa    -  a  wowczas    okaze  sie  ze   mamyo  wiele    gorsza
sytuacjie  jak  w  Grecji  czy   Portiugali   bo  inaczej
zatopia    nas    bez   mrugniecia  okiem!

Data: 2011-04-27 14:54:37
Autor: Lorn
Klamstwa Rostowskiego
W dniu 2011-04-27 14:18, muto2100 pisze:
[...]

Tak to jest, jak u koryta są socjaliści. Wszystko roz...

Data: 2011-04-27 23:22:49
Autor: boukun
Klamstwa Rostowskiego

Uzytkownik "muto2100" <maniekxxx@gazeta.pl> napisal w wiadomosci news:a4164044-8dad-432b-a3b9-adf556296b3dcu4g2000vbb.googlegroups.com...
> [...]

sytuacjie  jak  w  Grecji  czy   Portiugali   bo  inaczej
zatopia    nas    bez   mrugniecia  okiem!

Jak nie bedzie w Polsce krwawej rewolucji, to bedzie tylko gorzej, kto by nie byl...

boukun

Data: 2011-04-27 15:06:52
Autor: Hans Kloss
Klamstwa Rostowskiego
On 27 Kwi, 23:22, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:

Jak nie bedzie w Polsce krwawej rewolucji, to bedzie tylko gorzej, kto by nie
byl...
 Jestem za!  na pocz±tek proponuje wywieszać wszystkich boukunów,
niedobitki rozstrzelać a tych którzy przeżyj± zapakować do bydlęcych
wagonów i odprawić nazad w rodinu- na wschód!
J-23

Data: 2011-04-28 00:14:42
Autor: A. Filip
Od KĹ‚amstwa Rostowskiego niemal do Adolfa H. :-)
Hans Kloss <mrdevilyn@gmail.com> pisze:
On 27 Kwi, 23:22, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:

Jak nie bedzie w Polsce krwawej rewolucji, to bedzie tylko gorzej,
kto by nie  byl...
Jestem za!  na poczÄ…tek proponuje wywieszać wszystkich boukunĂłw,
niedobitki rozstrzelać a tych którzy przeżyją zapakować do bydlęcych
wagonów i odprawić nazad w rodinu- na wschód!
J-23

Chińscy komuniści raz hamerykanom "twarz" zamknęli stwierdzeniem że im
chętnie 50 milionów Chińczyków wyślą do USA :-)
Bo USA "bojowników o wolność" to choćby i milionami przyjmie ;-)

--
A. Filip : Ĺšwiat jaki jest kaĹĽdy widzi (inaczej).
Człowiek zupełnie nie tknięty szałem nie wejdzie do świątyni muz.

Data: 2011-04-28 00:21:50
Autor: boukun
Klamstwa Rostowskiego

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:dbf40e8e-1afc-484f-89f8-37fee759fb7cf30g2000yqa.googlegroups.com...
[...]

Tylko... boukunów jest ok. 35 milionów i to oni będ± robic porz±dek...

boukun

Data: 2011-04-27 15:48:09
Autor: Hans Kloss
Klamstwa Rostowskiego
On 28 Kwi, 00:21, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:

Tylko... boukun w jest ok. 35 milion w

Jest ich dużo więcej, w sowieckim sojuzie rzecz jasna. Tam się z nimi
nikt nie cacka więc szybko się zapijaj± na ¶mierć-  to dlatego ¶rednia
życia sowieta płci męskiej wynosi całe 59 lat.
J-23

Data: 2011-04-28 00:52:32
Autor: boukun
Klamstwa Rostowskiego

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:f5794cd1-bf0f-4f20-90e3-d3e9e8de94b9n10g2000yqf.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -
W Polsce też reżim POPiS robi taki sam holokaust na polskim narodzie...  Taka sama ¶rednia życia polaczka w judeopolonii...

boukun

Data: 2011-05-03 14:24:32
Autor: pluton
Klamstwa Rostowskiego
... to dlatego ¶rednia
życia sowieta płci męskiej wynosi całe 59 lat.
J-23

To ile ci zostalo ? pol roku ? rok ?

Nullification

Data: 2011-05-03 05:42:20
Autor: Hans Kloss
Klamstwa Rostowskiego
On 3 Maj, 14:24, "pluton" <zielonadu...@gazeta.pl> wrote:

To ile ci zostalo ?
Fuj, znowu publicznie liżesz się po jajach. Nieładnie pluto...
J-23

Data: 2011-05-03 19:39:32
Autor: pluton
Klamstwa Rostowskiego

To ile ci zostalo ?
Fuj, znowu publicznie liżesz się po jajach. Nieładnie pluto...
J-23

I na dodatek jestem sztucznym Polakiem.
Ale nie odpowiedziales na pytanie.

Nullification

Data: 2011-04-28 10:23:01
Autor: Leprechaun
Klamstwa Rostowskiego

[...]

Brawo Hans Klotz. Widać wyraĽnie że¶ pogrobowiec ruskiego sołdata i niemki. Tylko lobotomia może ci pomóc.

BomBel

Data: 2011-04-28 03:35:18
Autor: cirrus
Klamstwa Rostowskiego
Uzytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisal w wiadomosci news:ipa1vv$o73$1mx1.internetia.pl...
[...]

Zesraj sie krwawo i bedziesz mial swoja rewolucje.

--
stevep

Klamstwa Rostowskiego