Kłamstwa smoleńskie

Data: 2013-04-16 02:28:17
Autor: Prinzlaff Herrlich
Kłamstwa smoleńskie

Publikujemy protokół przesłuchania Jarosława Drozda, polskiego konsula w
Sankt Petersburgu, w którym dyplomata zeznał, że rosyjskie służby medyczne
poinformowały go, iż trzy osoby przeżyły katastrofę i zostały odwiezione do
szpitala.

http://niezalezna.pl/uploads/foto2013/40408-428251366092392.jpg
http://niezalezna.pl/uploads/foto2013/40408-428261366092392.jpg

Data: 2013-04-16 02:30:42
Autor: Prinzlaff Herrlich
Kłamstwa smoleńskie
Dnia Tue, 16 Apr 2013 02:28:17 -0500, Prinzlaff Herrlich napisał(a):

 (…)PrzejechaliĹ›my okoĹ‚o 500 metrĂłw. Ja jeszcze wtedy nie wiedziaĹ‚em o
katastrofie. (…) Ja z osobami z naszego samochodu udałem się za
gubernatorem. Przeszliśmy około 200 lub 300 metrów i wtedy zobaczyłem
statecznik samolotu z biało-czerwoną szachownicą. Potem zobaczyłem podwozie
samolotu z kołami sterczącymi do góry. Wówczas zauważyłem wracającego w
naszym kierunku wicegubernatora obwodu smoleńskiego, który podszedł do nas
i powiedział : „Chłopaki, dalej nie trzeba”. Miał na myśli, żebyśmy dalej
nie szli.(…) w pewnym momencie zobaczyłem ludzi w białych kitlach,
przechodzÄ…cych od miejsca katastrofy w naszÄ… stronÄ™. WyglÄ…dali na
sanitariuszy lub lekarzy. Ja zapytałem jednego z nich, jak sytuacja wygląda
z przodu. Nie pamiętam dokładnie, co mówili, ale to było w tym sensie, że
prawie wszyscy zginęli, ale że 3 osoby zabrała karetka. Potem pojawiła się
grupa chyba Biura Ochrony Rządu (…) – czytamy w protokole przesłuchania
Jarosława Drozda.
 Tymczasem w wydanym wczoraj komunikacie Naczelnej Prokuratury Wojskowej,
który podpisał płk Zbigniew Rzepa czytamy:
 (…)informujemy, ĹĽe z materiaĹ‚u dowodowego Ĺ›ledztwa, prowadzonego przez
Wojskową Prokuraturę Okręgową w Warszawie, niezbicie wynika, że ciała
wszystkich 96 ofiar tej katastrofy znaleziono na miejscu zdarzenia, a
informacja o odwiezieniu trzech osób do szpitala nie była prawdziwa.
Kilkudziesięciu przesłuchanych w charakterze świadków - obywateli polskich,
którzy bezpośrednio po zaistnieniu katastrofy byli na miejscu zdarzenia,
zeznało, że na miejscu katastrofy nikogo żywego nie odnaleziono.
pogłoskę o odwiezieniu trzech osób do szpitala. Jednakże świadkowie, w tych
samych zeznaniach, jednoznacznie stwierdzają, że informacja ta była
natychmiast dementowana zarĂłwno przez polskich przedstawicieli, ktĂłrzy
bezpośrednio po zaistnieniu tej katastrofy znaleźli się na miejscu
zdarzenia, jak i funkcjonariuszy Strony rosyjskiej.(…)
 Tymczasem w protokole zeznaĹ„ JarosĹ‚awa Drozda nie ma nic na ten temat, ĹĽe
informacja podana przez rosyjskie medyczne została zdementowana.
 Z komunikatu NPW jednoznacznie wynika, ĹĽe polscy wojskowi Ĺ›ledczy ws.
informacji o rannych ze Smoleńska przesłuchali wyłącznie Polaków. Dlaczego
nawet nie ustalili nazwisk rosyjskiego personelu medycznego? Nie wiadomo.

http://niezalezna.pl/40408-tylko-u-nas-demaskujemy-klamstwa-smolenskie

Data: 2013-04-16 03:01:03
Autor: Prinzlaff Herrlich
Kłamstwa smoleńskie
Dnia Tue, 16 Apr 2013 02:30:42 -0500, Prinzlaff Herrlich napisał(a):
Dariusz Górczyński z MSZ RP zeznał, że od Tomasza Turowskiego usłyszał,
że trzy osoby przeżyły:

http://niezalezna.pl/uploads/foto2013/40356-427471365947980.jpg
http://niezalezna.pl/uploads/foto2013/40356-427481365947980.jpg

Także rosyjskie media mówiły o rannych 10.04.2010
http://niezalezna.pl/uploads/foto2013/40356-427461365947980.jpg

Data: 2013-04-19 20:14:42
Autor: pluton_
Kłamstwa smoleńskie
statecznik samolotu z biało-czerwon± szachownic±. Potem zobaczyłem
podwozie
samolotu z kołami stercz±cymi do góry.

Jezeli nie zamierzali ladowac, to dlaczego podwozie bylo wysuniete ?

Nullification

Data: 2013-04-19 20:18:16
Autor: u2
Kłamstwa smoleńskie
W dniu 2013-04-19 20:14, pluton_ pisze:
statecznik samolotu z biało-czerwon± szachownic±. Potem zobaczyłem
podwozie
samolotu z kołami stercz±cymi do góry.

Jezeli nie zamierzali ladowac, to dlaczego podwozie bylo wysuniete ?

kola zawsze sa automatycznie wysuniete kiedy samolot obniza sie, nie oznacza to jeszcze ladowania.

--
Służba despotyzmowi i fałszowi
To patriotyzm ... wszarzy.

Data: 2013-04-19 20:27:47
Autor: pluton_
Kłamstwa smoleńskie
> podwozie
>
> Jezeli nie zamierzali ladowac, to dlaczego podwozie bylo wysuniete ?

kola zawsze sa automatycznie wysuniete kiedy samolot obniza sie, nie
oznacza to jeszcze ladowania.

Jak to sie obniza ? Preciez Macierewicz twierdzi, ze nigdy nie
zszedl nizej niz na 100 metrow.

Nullification

Data: 2013-04-19 20:35:03
Autor: u2
Kłamstwa smoleńskie
W dniu 2013-04-19 20:27, pluton_ pisze:
kola zawsze sa automatycznie wysuniete kiedy samolot obniza sie, nie
>oznacza to jeszcze ladowania.

Jak to sie obniza ? Preciez Macierewicz twierdzi, ze nigdy nie
zszedl nizej niz na 100 metrow.

jak rasowy ubek wkladasz swoje slowa w usta swojej ofiary. podobnie agronom monika o. twierdzila wielokrotnie, ze Antoni Macierewicz twierdzi, ze w smolensku byl zamach...-;)

powtorze, bo nie tylko ubecy to czytaja : przy obnizaniu sie do 100 metrow kola wysuwaja sie automatycznie, nie oznacza to ladowania.

Data: 2013-04-19 21:53:13
Autor: pluton_
Kłamstwa smoleńskie
powtorze, bo nie tylko ubecy to czytaja : przy obnizaniu sie do 100
metrow kola wysuwaja sie automatycznie, nie oznacza to ladowania.

To po co sie wysuwaja kola ? Do startu ?

Nullification

Data: 2013-04-19 21:53:48
Autor: u2
Kłamstwa smoleńskie
W dniu 2013-04-19 21:53, pluton_ pisze:
To po co sie wysuwaja kola ? Do startu ?

tys zwykla zielona dupa z gwna, a ja inzynier, magister inzynier.

--

http://telewizjarepublika.pl/

Data: 2013-04-19 22:13:04
Autor: Bogdan Idzikowski
Kłamstwa smoleńskie

Użytkownik "pluton_" <pluton_onet@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:kks21b$45n$1node2.news.atman.pl...
> [...]

oznacza to jeszcze ladowania.

Jak to sie obniza ? Preciez Macierewicz twierdzi, ze nigdy nie

Brednie. Podwozie nie wysuwa się automatycznie.

zorientowany

--
Dyskusja z wierz±cym jest jak gra w szachy z gołębiem. Nieważne, jak dobrze grasz, goł±b i tak przewróci wszystkie figury, nasra na szachownicę i będzie dumny z wygranej.

Data: 2013-04-19 22:19:02
Autor: u2
Kłamstwa smoleńskie

Brednie. Podwozie nie wysuwa się automatycznie.

zorientowany

wy ubecy zorientowani, ale w prikazach centrali.

Data: 2013-04-16 09:49:48
Autor: xan
Kłamstwa smoleńskie
W dniu 16.04.2013 09:28, Prinzlaff Herrlich pisze:

[...]

" Wygl±dali na
sanitariuszy lub lekarzy. Ja zapytałem jednego z nich, jak sytuacja wygl±da
z przodu. Nie pamiętam dokładnie, co mówili, ale to było w tym sensie, że
prawie wszyscy zginęli, ale że 3 osoby zabrała karetka."

jak to jest wiarygodna informacja, to gratuluję stwierdzenia "rosyjskie służby"

Data: 2013-04-16 10:31:58
Autor: WW
Kłamstwa smoleńskie
W dniu 2013-04-16 09:28, Prinzlaff Herrlich pisze:

[...]

Opublikujcie treść rozmowy między braćmi tuż przed podjęciem decyzji o lądowaniu.

Pozdrawiam
WW
„Tylko pod tym krzyżem, tylko pod tym znakiem
  Polska bÄ™dzie wiochÄ… a Polak burakiem”.

Data: 2013-04-16 04:04:38
Autor: Prinzlaff Herrlich
Kłamstwa smoleńskie
Dnia Tue, 16 Apr 2013 10:31:58 +0200, WW napisał(a):

[...]

Opublikujcie tre¶ć rozmowy między braćmi tuż przed podjęciem decyzji o l±dowaniu.

Nie da rady, Tusk cały czas trzyma to nagranie w lewej kieszeni marynarki
i z jakiego¶ powdu upiera się, że nie odda. Możesz go ładnie poprosić, a
nuż się zgodzi.

"W ¶wietle złożonych zeznań należy stwierdzić, że rozmowa ta w żaden sposób
nie dotyczyła samego przelotu, miejsca l±dowania, czy też kwestii warunków
pogodowych - powiedział dziennikarzom rzecznik NPW płk Zbigniew Rzepa."

Data: 2013-04-16 11:14:02
Autor: Honza
Kłamstwa smoleńskie

Da sie wyzyc z pensji naganiacza ?

Data: 2013-04-16 04:19:01
Autor: Prinzlaff Herrlich
Kłamstwa smoleńskie
Dnia Tue, 16 Apr 2013 11:14:02 +0200, Honza napisał(a):

Da sie wyzyc z pensji naganiacza ?

Szukasz pracy?

Data: 2013-04-16 11:28:12
Autor: Honza
Kłamstwa smoleńskie
W dniu 2013-04-16 11:19, Prinzlaff Herrlich pisze:
Dnia Tue, 16 Apr 2013 11:14:02 +0200, Honza napisał(a):

Da sie wyzyc z pensji naganiacza ?

Szukasz pracy?

Nie dziekuje , pytam ile tobie placa za wysylanie tego spamu ?

Data: 2013-04-16 04:31:04
Autor: Prinzlaff Herrlich
Kłamstwa smoleńskie
Dnia Tue, 16 Apr 2013 11:28:12 +0200, Honza napisał(a):

W dniu 2013-04-16 11:19, Prinzlaff Herrlich pisze:
Dnia Tue, 16 Apr 2013 11:14:02 +0200, Honza napisał(a):

Da sie wyzyc z pensji naganiacza ?

Szukasz pracy?

Nie dziekuje ,

Nikt ci niczego nie oferował, nie ma potrzeby dziękować.

pytam ile tobie placa za wysylanie tego spamu ?

Zgło¶ się na rozmowę kwalifikacyjn± i dowiesz się ile płac±.

Data: 2013-04-17 09:09:33
Autor: stevep
Kłamstwa smoleńskie
Dnia 16-04-2013 o 11:14:02 Honza <Honza@projekt.com> napisał(a):

Da sie wyzyc z pensji naganiacza ?

Przecież żyjesz.

--
stevep

Data: 2013-04-16 11:20:33
Autor: xan
Kłamstwa smoleńskie
W dniu 16.04.2013 11:04, Prinzlaff Herrlich pisze:
[...]

I wierzysz w to co mówi prokuratura ? Ona też mówi ze nikt nie przeżył katastrofy - w to też im już wierzysz ?

Data: 2013-04-16 04:25:23
Autor: Prinzlaff Herrlich
Kłamstwa smoleńskie
Dnia Tue, 16 Apr 2013 11:20:33 +0200, xan napisał(a):

[...]

Już raz probowałe¶ przekonać mnie jaki jeste¶ błyskotliwy, powtórka z rozrywki byłaby strat± czasu.

Data: 2013-04-16 12:38:07
Autor: xan
Kłamstwa smoleńskie
W dniu 16.04.2013 11:25, Prinzlaff Herrlich pisze:
[...]

Ciebie przekonywać ? Fanatyków nie próbuje się przekonać, oni zawsze maj± rację.

Data: 2013-04-16 17:58:42
Autor: Przemysław M.
Kłamstwa smoleńskie
Dnia Tue, 16 Apr 2013 02:28:17 -0500, Prinzlaff Herrlich napisaů(a):

Publikujemy protokóů przesůuchania Jarosůawa Drozda, polskiego konsula w
Sankt Petersburgu, w którym dyplomata zeznaů, ýe rosyjskie sůuýby medyczne
poinformowaůy go, iý trzy osoby przeýyůy katastrofć i zostaůy odwiezione do
szpitala.

http://niezalezna.pl/uploads/foto2013/40408-428251366092392.jpg
http://niezalezna.pl/uploads/foto2013/40408-428261366092392.jpg

Gdyby powiedziaů, ýe zabrano samych ýywych PiS-owców zeznanie byůoby
bardziej wiarygodne. Sprzeczne informacje napůywajŕce tego dnia ze
Smoleńska powtarzane setki razy przez pismaków i medialne mendy stworzyůy
poýywkć dla oszoůomów pokroju Antoniego.

--

ĄMusimy pamićtaă, ýe aby zwycićýyă, trzeba pamićtaă o maksymie
 Józefa Piůsudskiego  zwycićýyă i spoczŕă na laurach to klćska, byă

Kłamstwa smoleńskie