Kłamstwa z "raportu" pełomjulera- kłamstwo nr 1

Data: 2011-08-01 21:07:00
Autor: Hans Kloss
Kłamstwa z "raportu" pełomjulera- kłamstwo nr 1
O godz. 6:41:02,8 na wysokości 1,1 m nad poziomem lotniska, w odległości 855 m od
progu DS 26, samolot zderzył się lewym skrzydłem z brzozą o średnicy pnia
30-40 cm,
w wyniku czego nastąpiła utrata około 1/3 długości lewego skrzydła. Spowodowało to
wejście samolotu w niekontrolowany obrót w lewą stronę..."
DOWÓD:
W Rosji  pod  żadną  szerokością i długością  geograficzną  nie  rosną pancerne  brzozy, które by  potrafiły zderzać  się  z  doskonałej produkcji
samolotami  rosyjskimi !!
Pany  experty ! Zdecydujcie  się  jaką  średnicę  mają  brzozy  pancerne !
Między  30 a 40 cm jest  10 cm  w  nich   można  zmieścić  1 dcm  lub  100 mm
 TAK czy NIE ?"

W świetle zdjęć i filmów przecinki, którą zrobił lądujący awaryjnie w starym
lesie ruski TU bredzenie o odłamaniu 1/3 skrzydła przez 30 cm brzózkę zakrawa
wręcz na kpinę. Poza tym gdzie ekspertyzy tej brzozy, gdzie badania sladów
drewna w skrzydle, gdzie badania odłamków skrzydła w pniu drzewa? Na jakiej
podstawie w ogóle twierdzą że samolot uderzył w to drzewo skrzydłem? Ściema,
kłamstwa, bełkot.... J-23

Data: 2011-08-01 23:17:12
Autor: Zennon

Użytkownik "Hans Kloss" <necr0c0w.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j174hk$go7$1inews.gazeta.pl...
[...]

Dawaj wzory! Nie miel jezorem :))))

Zennon

Data: 2011-08-02 00:47:42
Autor: Leszczur
On 1 Sie, 23:07, "Hans Kloss" <necr0c0w.WYT...@gazeta.pl> wrote:
[...]

Łosiu jeden - woda nie jest pancerna tak? To spróbuj przyfastrygować w
nią skrzydłem przy prędkości 280km/h i zobaczymy co z niego zostanie.
Sama średnica drzewa nie jest najważniejsza - liczy się też prędkość z
jaką w nią uderzono.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-08-02 08:35:13
Autor: Hans Kloss
Kłamstwa z
Leszczur <leszczur@acn.waw.pl> napisał(a):
Łosiu jeden - woda nie jest pancerna tak?

Jesteście klępo przewidywalni i prości jak trzonki od motyki. Nudzi mnie już
ciągle wklejanie tych samych linków..ale niech tam. Naści klępo zdjęcia
tego co potrafi wykonać ruski TU lądujący awaryjnie w lesie. Licz dobrze ile
DZIESIĄTEK takich drzewek na 30 cm grubych skosił po obu stronach kadluba- a
skrzydła  nadal nie odpadły. Chcesz z doświadczalnymi faktami dyskutować-
proszę bardzo, ale czyń to z łaski swojej w samotności  Btw. co tu ma do
rzeczy woda niech pozostanie tajemnicą twojej pokręconej osobowości.
J-23

Data: 2011-08-02 10:52:21
Autor: Hans Kloss
Kłamstwa z
Hans Kloss <necr0c0w@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):
Jesteście klępo przewidywalni i prości jak trzonki od motyki. Nudzi mnie już
ciągle wklejanie tych samych linków
....w Związku z czym zapomniałem wkleic po raz fafnasty. Ale niech tam:
http://zagloba.salon24.pl/270940,ruskim-samolotom-i-caly-las-nie-robi-krzywdy-nasz-wysadza-1brzoz

Ten link dedykuję wszystkim znawcom fizyki i ekspierdom od łamania
samolotowych skrzydeł przez jakieś tam grube na 30 cm patyczki. Wytrzeszcz
jeden z drugim MATOLE gały i oglądaj efekty DOŚWIADCZENIA, zamiast bredzić i
teoretyzować.
J-23

Data: 2011-08-02 14:16:56
Autor: Zennon
Kłamstwa z

Użytkownik "Hans Kloss" <necr0c0w@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j18kt5$frb$1inews.gazeta.pl...
[...]

No więc oszacuj rozmiar brzózki w Smoleńsku, oszacuj rozmiar swoich brzózek. Sprawdź kąt schodzenia tego samolociku, spadek prędkości, i rozkład zderzeń na skrzydłach. Jesteś DUPA WOŁOWA nie fizyk.

Zennon

Kłamstwa z "raportu" pełomjulera- kłamstwo nr 1