Kłamstwa z "raportu" pełomjulera- kłamstwo nr 2

Data: 2011-08-01 21:11:34
Autor: Hans Kloss
Kłamstwa z "raportu" pełomjulera- kłamstwo nr 2
"O godz. 6:41:02,8   na wysokości 1,1 m   nad poziomem lotniska, w odległości
855 m od
progu DS 26, samolot  zderzył  się z lewym  skrzydłem ... o średnicy pnia
30-40 cm,
w wyniku czego nastąpiła utrata około 1/3 długości lewego skrzydła. Spowodowało to
wejście samolotu w niekontrolowany obrót w lewą stronę..."
DOWÓD:
Samolot  TU-154 leciał na  wysokości  1 m nad  poziomem  lotniska  w Smoleńsku - Lipecku - Moskwie  nie  wbijając  się  wprzódy  kołami   w  beton
lotniska ?
Pany  experty czy to niemożliwe  czy  jak  najbardziej  PRAWDOPODOBNE ?
J-23

Data: 2011-08-01 23:18:25
Autor: Zennon

Użytkownik "Hans Kloss" <necr0c0w.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j174q6$hoa$1inews.gazeta.pl...
[...]

Dawaj wzory! Nie miel jezorem :))))

Zennon

Kłamstwa z "raportu" pełomjulera- kłamstwo nr 2