|
Data: 2011-08-01 21:16:09 |
Autor: Hans Kloss |
Kłamstwa z "raportu" pełomjulera- kłamstwo nr 4 |
1.18.2. Status samolotu
..."Samolot Tu-154M o numerze 101 wpisany do rejestru wojskowych statków
powietrznych MON64 w pozycji Sz-428 dnia 24.01.2005 r. użytkowany był przez 36
splt Statek wykonywał lot w misji oficjalnej i przewoził na pokładzie
Prezydenta RP wraz z delegacją...
Z przepisów ustawy z dnia 3.07.2002 r. Prawo lotnicze wynika, że
polski państwowy statek powietrzny używany przez Siły Zbrojne RP uważa się za
wojskowystatek powietrzny. Według zapisów polskiego prawa lotniczego oraz
„Instrukcji organizacji lotów statków powietrznych o statusie HEAD”, samolot
Tu-154M był państwowym (wojskowym) statkiem powietrznym o statusie HEAD..."
DOWÓD!
Do zbadania przyczyn "katastrofy" statku powietrznego przyjęto Konwencję dla
Lotnictwa Cywilnego !!!!
J-23
--
|
|
|
Data: 2011-08-01 23:19:22 |
Autor: Zennon |
Kłamstwa z "raportu" pełomjulera- kłamstwo nr 4 |
Użytkownik "Hans Kloss" <necr0c0w.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j1752p$ijj$1inews.gazeta.pl...
1.18.2. Status samolotu
.."Samolot Tu-154M o numerze 101 wpisany do rejestru wojskowych statków
powietrznych MON64 w pozycji Sz-428 dnia 24.01.2005 r. użytkowany był przez 36
splt Statek wykonywał lot w misji oficjalnej i przewoził na pokładzie
Prezydenta RP wraz z delegacją...
Z przepisów ustawy z dnia 3.07.2002 r. Prawo lotnicze wynika, że
polski państwowy statek powietrzny używany przez Siły Zbrojne RP uważa się za
wojskowystatek powietrzny. Według zapisów polskiego prawa lotniczego oraz
„Instrukcji organizacji lotów statków powietrznych o statusie HEAD”, samolot
Tu-154M był państwowym (wojskowym) statkiem powietrznym o statusie HEAD..."
DOWÓD!
Do zbadania przyczyn "katastrofy" statku powietrznego przyjęto Konwencję dla
Lotnictwa Cywilnego !!!!
Dawaj wzory! Nie miel jezorem :))))
Zennon
|
|
|
Data: 2011-08-02 01:19:30 |
Autor: Antenka |
Kłamstwa z "raportu" pełomjulera- kłamstwo nr 4 |
On 1 Sie, 23:16, "Hans Kloss" <necr0c0w.WYT...@gazeta.pl> wrote:
1.18.2. Status samolotu
.."Samolot Tu-154M o numerze 101 wpisany do rejestru wojskowych statków
powietrznych MON64 w pozycji Sz-428 dnia 24.01.2005 r. użytkowany był przez 36
splt Statek wykonywał lot w misji oficjalnej i przewoził na pokładzie
Prezydenta RP wraz z delegacją...
Z przepisów ustawy z dnia 3.07.2002 r. Prawo lotnicze wynika, że
polski państwowy statek powietrzny używany przez Siły Zbrojne RP uważa się za
wojskowystatek powietrzny. Według zapisów polskiego prawa lotniczego oraz
„Instrukcji organizacji lotów statków powietrznych o statusie HEAD”, samolot
Tu-154M był państwowym (wojskowym) statkiem powietrznym o statusie HEAD..."
DOWÓD!
Do zbadania przyczyn "katastrofy" statku powietrznego przyjęto Konwencję dla
Lotnictwa Cywilnego !!!!
J-23
A dlaczego? Żeby zrobić jedną wielką ściemę!
Antenka
|