Kłamstwo Błaszczaka.

Data: 2011-03-16 16:53:36
Autor: Przemysław W
Kłamstwo Błaszczaka.
Brzydkie kłamstwo, nawet wygłaszane ze słodką minką, pozostaje brzydkim kłamstwem - powiedział prezydent Bronisław Komorowski, odnosząc się do słów szefa klubu PiS Mariusza Błaszczaka na swój temat.
W trakcie debaty nad informacją szefa MSZ na temat założeń polskiej polityki zagranicznej w 2011 roku Błaszczak skrytykował Bronisława Komorowskiego, który przysłuchiwał się tej debacie, za "ostatnie zadziwiające inicjatywy, takie jak budowanie pomników bolszewickim najeźdźcom z 1920 roku".

- Z żadną inicjatywą tego rodzaju nigdy nie wychodziłem - oświadczył prezydent na środowym briefingu w Sejmie, pytany o wypowiedź szefa klubu PiS.

- Brzydkie kłamstwo, nawet wygłaszane ze słodką minką, pozostaje brzydkim kłamstwem. Nie podejrzewam pana Błaszczaka, że nie rozumie słowa inicjatywa, więc podejrzewam go o złe intencje odnośnie mojej osoby - dodał Komorowski.

Prezydent podkreślił, że "sam osobiście miał okazję uczestniczyć w demontażu" paru pomników "chwały bolszewickiej". - Nie wiem, co pan Błaszczak wtedy robił, ale tego rodzaju kalumnie rzucane są rzeczą nieładną - powiedział Komorowski.

Chodzi o sprawę mogiły 22 żołnierzy Armii Czerwonej na Polakówej Górce w Ossowie, która miała być odsłonięta 15 sierpnia 2010 roku. Z powodu protestu m.in. okolicznych mieszkańców uroczyste odsłonięcie mogiły odwołano; na mogile ktoś namalował czerwone gwiazdy.

Na kilka dni przed uroczystością sekretarz generalny Rady Ochrony Pamięci Walk i Męczeństwa Andrzej Kunert mówił, że ma to być upamiętnienie 22 żołnierzy, którzy polegli "oczywiście w walce z nami, byli naszymi wrogami i agresorami, ale jednak żołnierzami". - A zgodnie z obowiązującą Radę ustawą i obyczajami polskimi, każdemu żołnierzowi należy się pochówek wojenny - podkreślał.

Przypominał też, że od kilku lat na terenie, gdzie miała miejsce Bitwa Warszawska, prowadzone są prace zmierzające do utworzenia parku historyczno-krajobrazowego.

Odsłonięcia pomnika miał dokonać Kunert z towarzyszeniem wojskowej asysty. - Od początku zainteresowanie tym przedsięwzięciem wykazywał także pan prezydent, który poparł pomysł i parku historycznego, i pomnika - mówił Kunert.

Sekretarz generalny ROPWiM w późniejszych wypowiedziach zapewniał, że nie zamierzał stawiać w Ossowie pomnika jako hołdu dla pochowanych tam bolszewików. Przyznał, że użył wobec mogiły określenia "pomnik", lecz miał na myśli "bardziej ozdobny nagrobek".

http://fakty.interia.pl/polska/news/komorowski-brzydkie-klamstwo-blaszczaka,1610627

Przemek

--

.."Prezydent Lech Kaczyński ułaskawił gangstera, z którym jego zięć prowadził interesy. Marcin Dubieniecki i Adam S. pojawiają się w dokumentach jednej ze spółek. Udziały w niej ma także Robert Draba, były szef kancelarii Lecha Kaczyńskieg. Zięć Lecha Kaczyńskiego i były szef jego kancelarii prowadzili interesy z przestępcą, którego ułaskawił nieżyjący prezydent".

Data: 2011-03-16 10:10:37
Autor: HaMMeR
Kłamstwo Błaszczaka.
On 16 Mar, 16:53, PrzemysĹ aw W <Brońmy RP przed pisem@...pl> wrote:
[...]

Czy chcesz powiedziec sprzedajne scierwenko, ze twoj prezydenciunio
nie chce uchonorowac
zolnierzy radzieckich? No no.., coz za nieroztropnosc, coz za
nielojalnosc!

Data: 2011-03-16 18:30:55
Autor: Przemysław W
Kłamstwo Błaszczaka.
Użytkownik "HaMMeR" <kd@tranzac.pl> napisał

Czy chcesz powiedziec sprzedajne scierwenko, ze twoj prezydenciunio
nie chce uchonorowac.....

Chce powiedzieć antypolska szmatko, że słowo "honor" pojmujesz dokładnie tak jak go piszesz.

Przemek

Data: 2011-03-16 16:01:00
Autor: HaMMeR
Kłamstwo Błaszczaka.
On 16 Mar, 18:30, PrzemysĹ aw W <Brońmy RP przed pisem@...pl> wrote:
Użytkownik "HaMMeR" <k...@tranzac.pl> napisał

[...]

ciach

Moje bledy swiadcza o tym, ze wszystko pisze sam, z glowy, a nie
powielam ze
zlewow medialnych, GWna, tak jak ty, sprzedajny pasciarzu.
I nie wypowiadaj sie o czyms, czego nie miales, nie masz i nie
bedziesz nigdy mial,
bowiem nie posiadasz przymiotow ludzkich o wlasciwym charakterze,
warunkujacych posiadanie owej
zdolnosci. Zrozumial odpad?

Data: 2011-03-16 18:24:29
Autor: zbig
Kłamstwo Błaszczaka.
On 17 Mar, 00:01, HaMMeR <k...@tranzac.pl> wrote:
> [...]

bedziesz nigdy mial,
bowiem nie posiadasz przymiotow ludzkich o wlasciwym charakterze,

Znów rzygasz gownem, Czepiasz się bo Kawecki znów obnażył dno moralne
waszej łze-partyjki.
A co honoru, gdybyś go miał to byś juz dawno palnął w to, co u prawych
ludzi nazywa się głową. Ty to nawet łba nie masz ,zakłamana do szczętu
glisto ludzka.

Data: 2011-03-17 07:42:01
Autor: Przemysław W
Kłamstwo Błaszczaka.
Użytkownik "HaMMeR" <kd@tranzac.pl> napisał

Moje bledy swiadcza o tym, ze wszystko pisze sam, z glowy, a nie
powielam....

Twoje błędy świadczą o tym, że jesteś antypolskim analfabetą.

Przemek

Data: 2011-03-17 08:00:01
Autor: A. Filip
Warzywny: Kłamstwo Błaszczaka/Kunerta [o najjaśniejszym Panu Prezydencie Komorowskim (PO)]
Przemysław W <Brońmy RP przed pisem@...pl> pisze:
[...]
najeĹşdĹşcom z 1920 roku".

[...]
[...]
http://fakty.interia.pl/polska/news/komorowski-brzydkie-klamstwo-blaszczaka,1610627

Czy Andrzej Kunert został już usunięty (choćby tylko ze stanowiska) za
szerzenie kłamstw o najjaśniejszym Panu Prezydencie Komorowskim (PO)?

--
A. Filip : Świat jaki jest każdy widzi (inaczej).
Szczęście gdy trafi na głupiego, wszystkim go czyni nieznośnego.

Kłamstwo Błaszczaka.