Kłamstwo PO

Data: 2010-07-21 06:16:10
Autor: Pistacjusz
Kłamstwo PO
Data: 2010-07-21 15:19:58
Autor: mkałrwan jest debilem
Kłamstwo PO

Użytkownik "Pistacjusz" <pistacjusz@gmail.com> napisał

jakoby LK był pijany i zmuszał pilota do lądowania:

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Badania-nie-wykazaly-alkoholu-we-krwi-L-Kaczynskiego,wid,12494327,wiadomosc.html

Z czego wnioskujesz, że nie zmuszał, z krwi?

Przemysław Warzywny

--

"Wychodząc z samolotu, [prezydent] powiedział do mnie krótkie zdanie: >Jeszcze się policzymy <" - opowiadał "Gazecie" Pietruczuk. Napiętnowali go potem posłowie PiS. Karol Karski doniósł prokuraturze, że nie wykonał rozkazu prezydenta. Przemysław Gosiewski w interpelacji sejmowej zarzucił pilotowi tchórzostwo."

Data: 2010-07-21 16:06:14
Autor: 61% procent czytelnikow faktu glosuje na jarkacza
Kłamstwo PO
jakoby LK był pijany i zmuszał pilota do lądowania:
http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Badania-nie-wykazaly-alkoholu-we-krwi-L-Kaczynskiego,wid,12494327,wiadomosc.html

wszyscy wiedza ze ruscy sfalszowali wyniki badan to bylby obciach gdyby wydalo sie jak pijany byl leszek

--
- Jeśli poprzecie Platformę Obywatelską, pomożecie sobie,

Data: 2010-07-21 09:52:47
Autor: Pistacjusz
Kłamstwo PO

Jesteś kłamcą i tyle.

Data: 2010-07-21 16:15:51
Autor: the_foe
Kłamstwo PO
W dniu 2010-07-21 15:16, Pistacjusz pisze:
jakoby LK był pijany i zmuszał pilota do lądowania:

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Badania-nie-wykazaly-alkoholu-we-krwi-L-Kaczynskiego,wid,12494327,wiadomosc.html

a gdyby byl pijany? To tez krzyczalbys ze to klamstwo.

--
the_foe

Data: 2010-07-21 17:33:42
Autor: u2
Kłamstwo PO
On 21 Lip, 16:15, the_foe <the_...@wupe.pl> wrote:
> [...]

>http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Badania-nie-wykazaly-alkoholu-...

a gdyby byl pijany? To tez krzyczalbys ze to klamstwo.

Pełobanda wiedziała już od 15 kwietnia, że LK nie był pijany.

Ale musi bronić swojej skóry, nawet puszczając dezę, bo widać, że
maczała palce w tym zamachu.

Kłamstwo PO