Kłamstwo RAZ, spekulacja RAZ, manipulacja RAZ.

Data: 2010-04-30 16:34:59
Autor: abc
Kłamstwo RAZ, spekulacja RAZ, manipulacja RAZ.
rozważam, czy wam opowiedzieć, co znalazłem na toksycznym blogu Ziemkiewicza.

A po cholerę tam wchodziłeś?  Nie macie swoich blogów?

Data: 2010-04-30 07:46:57
Autor: zbig
On 30 Kwi, 16:34, "abc" <a...@wp.pl> wrote:
> rozważam, czy wam opowiedzieć, co znalazłem na toksycznym blogu
> Ziemkiewicza.

A po cholerę tam wchodziłeś?  Nie macie swoich blogów?

katolika od obywatela. Rozdział państwa od Kościoła jest sztuczny..

To już blogi też podzieliliście?
Jesteście miłosnikami wzajemnego branzlowania?

Data: 2010-05-01 08:22:47
Autor: cirrus
Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości news:4bdaea96$0$17083$65785112news.neostrada.pl...
rozważam, czy wam opowiedzieć, co znalazłem na toksycznym blogu Ziemkiewicza.
A po cholerę tam wchodziłeś?  Nie macie swoich blogów?

Co za dedukcja, umkneło pustej mózgownicy czyj to tekst?

--
stevep

Kłamstwo RAZ, spekulacja RAZ, manipulacja RAZ.