Kłamstwo katyńskie nadal się ma dobrze

Data: 2011-12-11 20:09:31
Autor: Klin
Kłamstwo katyńskie nadal się ma dobrze
Data: 2011-12-11 22:45:23
Autor: Lorn
Kłamstwo katyńskie nadal się ma dobrze
W dniu 2011-12-11 20:09, Klin > pisze:
http://www.koob.ru/muhin_y/antirossiiskaya_podlost

No patrz... W szkole ruski miałem, ale za cholerę tych hieroglifów nie ogarniam. :>

Data: 2011-12-13 20:19:38
Autor: Lorn
[...]

Mam awersję do ruskiego jak i hiszpańskiego. Nic nie jest w stanie mnie do nich przekonać. Dobrze, że mamy na psp mądralę p. Idzikowskiego, który biegle posługuje się językiem wroga PiS`u. :>

Data: 2011-12-13 20:54:16
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:jc88gd$44c$1inews.gazeta.pl...

[...]

Ty, Sherlock Holmes, jakim cudem wydedukowałeś powyższe i nie chodzi mi o język (chyba języki - dochodzi Niemiecki) wroga PiS-u.

Data: 2011-12-13 21:37:34
Autor: Lorn
[...]

Nazywając kogoś przygłupem dlatego, że nie "ogarnia" języka ruskiego, to trochę dziwne. Czyżby intelektualnie wyczerpujący post "boś przygłup" p. Idzikowski miał głębszy wyraz niż ten, który przedstawiłem wyżej?

Data: 2011-12-14 04:27:35
Autor: stevep
Dnia 13-12-2011 o 21:37:34 Lorn <ateagina@poczta.fm> napisał(a):

[...]

A nie przychodzi ci do głowy, że zdarzają się antytalenty językowe i  przyklejanie do tego innych pobudek to bzdura?

--
stevep

Data: 2011-12-14 08:33:04
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:jc8d2h$kgg$1inews.gazeta.pl...

[...]

Proste. Nie przygłup bez problemów ogarnąłby język ruski.

Data: 2011-12-12 11:38:21
Autor: Klin
Użytkownik Lorn napisał:
W dniu 2011-12-11 20:09, Klin > pisze:
http://www.koob.ru/muhin_y/antirossiiskaya_podlost

No patrz... W szkole ruski miałem, ale za cholerę tych hieroglifów nie
ogarniam. :>

    Pomogę Ci...  Tak wygląda reklama książki Muchina
   "Antyrosyjska podłość"

  Aby zjednoczyć Europę w zbrojnej walce z atakującą
  Armią Czerwoną, Hitler w 1943r. rozkazał rozryć
  mogiły z rozstrzelanymi w 1941r. Niemcami pod Smoleńskiem
  polskimi oficerami i oświadczyć, że to oni jakoby
  zostali zabici w 1940r. przez NKWD na rozkaz
  "moskiewskich Żydów".

Kłamstwo katyńskie nadal się ma dobrze